Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 3. januar 2012

Godt Nytt År og Gaveposer

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN
Lagde noen gaveposer til  jul, som jeg fylte med te fra Egypt
2 av de ble sånn som dette :
 Foran, skjult tag bak motivet til hilsen...
 Baksiden..
 Framsiden på pose nr.2
 Zoomet inn på motivet...En ikke fullt så skjult tag bak motivet.
Baksiden..
Som så mye annet jeg har laget til jul, er disse også laget med Maya Design papirer.
Det er det og Pion det har gått i i år.
Skriver innlegget på min nye MacBookAir som jeg fikk av min kjære i bursdagspresang.. Den er kjempedeilig. Ikke blir den varm, 1.3 kg i vekt, og på det tykkeste så er den vel 3.5-4 cm tykk.
Helt fantastisk.

8 kommentarer:

Angella sa...

Heia Kaia!
Godt Nytt år! Håper alt står bra til....:)
Grattis med ny mac. Jeg har alltid hatt mac og det er en fryd. Aldri noe tull !

Flotte poser du har laget. Fin gave å gi bort også

Nyttårsklem
Angella

Karin M. sa...

...wonderful work, your packings are so beautiful ...
Greeting Karin

Anne-Eddie sa...

Knall flotte poser!
Klem fra Anne-Eddie :)

Pia sa...

super søde på hver deres måde, lækre farver og detaljer
knus Pia

Sissel sa...

Flotte poser og godt nytt år til deg og dine :)
Klem Sissel

Scrappellen sa...

Såå lekre disse var da, Kaia!:) Neeesten like fine som den jeg var så heldig å få i posten til jul♥!:) Den henger så fint på et sink hjerte i gangen, og der skal den henge..jul eller ikke!;))
Nydelig papirer og oppsett, samt lekkert fargelagte motiver, i samstemte farger♥!:)
Grattis med ny Mac også!!:) Litt av en gave, men deg vel unt!:)
Kos deg med dagen videre.
Klem fra Ellen

Guri sa...

Så søte desse gaveposene var, og spennande med spesialte frå Egypt.

Marianne sa...

Jippiiii, den røde er min:) Nyyydelige begge to Kaia!
Og hihi, tusen takk for koselig julehilsen, hihi. Jeg hadde ikke funnet tagen jeg, før du skrev om den her, og da løp jeg bort til posen min og fant den lille "overraskelsen".
Ha en flott helg vennen.
Klemmer fra Marianne:)