Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 8. februar 2009

"Zig -Zag Kort"

Har prøvd meg på et " zig- zag kort", måtte holde det fast for å få tatt bilde, derfor fingrene.
Har lagd kortet med tanke på ei som fortjener en blomst.
Stempelet er fra Penny Black.
Mønsterpapiret jeg har brukt er fra Basic Grey, Urban Couture serien, som jo er min favoritt. Dette papiret heter Lux.

Kortet halvveis åpent, det er så mye blomster inni, at det "spretter" opp.

Inni ser det sånn ut, med plass til å skrive en liten hilsen. Blomstene og bladene er fra Prima, og jeg har hatt litt glitter på de.

"Baksiden" av kortet når det står åpent.

Detalj av blomsten på framsiden, med noter og charms fra Unik Hobby.

I morgen er det mandag IGJEN, ny uke og nye muligheter, benytt dem godt :o)
Snakkes :o)


6 kommentarer:

May-Britt sa...

Wow,dette var lekkert.
Klem
May-Britt

Anonym sa...

Hei Karianne!

Dette ble bare kjempe lekkert

Anonym sa...

Hei
Dette kortet likte eg utrulig godt. Nydelige fargar.
Guri

Maya sa...

Åhhhh dette var nyydelig,Kaia!
Lekre farger og så masse nydelige detaljer!
Ha en flotters fredag,
klem fra Maya :)

troll13 sa...

Wow sikke nogle lækre kort du har lavet, både farver og detaljer passer´perfekt sammen.

Unknown sa...

Såååå herligt zig zag kort! Nydelige farger og dei musene der er jo berre så skjønne!!!
Herligt!

Klem,
Jorunn