Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 28. februar 2009

Konvoluttkort, igjen....

Så var det disse konvoluttkortene da.... Tusen Takk til Anne Bodil som delte disse med oss, jeg har i allefall blitt hekta.....
Har brukt bilde fra data'n, spellbinders, brad og perle fra Kort og Godt, sløyfebånd, blomster, blader og bling fra Prima, og scrollstempel fra Stempelglede.

Zoomet inn litt, jeg har sprayet glimmermist i farge pearl på, men det viser ikke på bildet.

Ett til av blomstene, og her ser du såvidt charmsen fra Unik Hobby også.

Inni ble kortet sånn.
Så får jeg håpe den som skal ha kortet IKKE er inne i bloggen min på noen dager, tok sjansen på å legge det inn for det er så trist når det går år og knekkebrød før det kommer nyeinnlegg.
Merker at jeg bruker lenger tid på korta nå, med pynting på alle sider osv... Antallet ferdige kort på ei helg er betraktelig redusert, men hva gjør det bare man har det gøy :o)
Ha ei fortsatt kreativ helg. Gleder meg til å se hva dere har tryllet frem....

2 kommentarer:

May-Bente sa...

Åååj, jeg ble stum av beundring!!

KLem!

linn kr/sykepleier sa...

Skjønner ikke hvordan du klarer det. Det er jo rene kunstverk disse. :O