Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 14. desember 2008

Verden under vann.



















En liten smakebit på hva som er under havoverflaten i Rødehavet.
Øverst er Sohal Surgeon Fish, nr. to er Broomtail Wrasse, og nr tre er Exquisite Butterfly fish, og er så flotte.
Nr. fire er en av mine yndlingsfisker, Grey Masked Butterfly Fish heter de, og er helt ubeskrivelig gule.
Nederst er Papegøyefisk, og finnes i alle mulige farger, turkise, gule, grønne, lilla.. helt nydelige.
I tillegg har vi sett Murene på 1.5 - 2m lang.
Helt rått.
Heldigvis gikk det ann å snorkle i minst 15 min før vi ble kalde.
Det er det jeg lengter mest etter, når vi kommer hjem, og lukta.....
Må bare oppleves :o)

Ingen kommentarer: