Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 23. desember 2008

GOD JUL


Det har ikke skjedd så mye på bloggen siden vi kom hjem fra ferie.
Jeg lagde så mange julekort før vi dro, at jeg kjenner jeg er helt mettet.
Skal prøve å få litt bedre orden, og bedre plass i hobbykroken i jula, så får vi se om ikke skapertrangen kommer snikende igjen.
Vil ønske alle sammen en riktig god jul, kos dere masse med familie og venner.
Juleklem fra Kaia

2 kommentarer:

Torill sa...

God jul!! Og tusen takk for alle koselig kommentarer på bloggen min i 2008:-)
klem klem

Inger Marie sa...

Ønsker deg en fin feiring av det nye året og ønsker deg et kreativt og godt nytt år
God klem