Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 16. november 2008

" Kalender treff"



Vi var så heldige at vi fikk lage denne flotte kalenderen som Elisabeth lærte når ho var i Ski.
Vi hadde ikke samme pynt som Elisabeth, men det gjorde ingenting. Jeg ble veldig fornøyd med sluttresultatet.
Tenkte min kjære skulle få denne, MEN hva skal jeg finne på å ha oppi ???
Elisabeth har visst hatt After Eight i sin, så det er jo en løsning, men man trenger vel ikke å oppfordre til sjokoladespising. Kanskje jeg skulle hatt -" I dag skal du vaske taket i stua " ??
NEI, vi må vel ha litt kos tenker jeg.

Ellers så har jeg malt litt magnolia og hanglar trykk, og klippet de ut, så nå kan vi lage litt flere julekort. Har enda noen igjen.
Ha en flott og kreativ uke alle sammen :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Skikkelig flott kalenderen blei.
Kjekt å få vera med å laga kalender i lag med dåkken. Min er ennå ikkje ferdig, men eg fekk gjort ferdig baksida og teipet alle konvoluttane etter at eg kom heim i går kveld. Og i dag har eg vert å kjøpt klistremerkemaskin, clear embossing, glossy lim +++++, så eg rekner med å bli ferdig i kveld.

Guri

❤ Kaia sa...

TAkk i like måte Guri, det var kjempekoselig.
Jeg tror jeg må ned å ha litt embossing jeg og.
Snakkes, og håper du kan være med en annen gang også.