Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 5. november 2008

Førjulskort

Jeg lagde et førjulskort til ei som trengte en oppmuntring. Papiret er fra Basic Grey, Figgy Pudding serien. Tekster fra Ett Trykk, og mitt favoritt Magnolia motiv. Bretteteknikken har jeg lært av Elisabeth, og det minner om sånn som du får pommes frites i på McDonald's.

Oppi kortet la jeg litt førjulskos :o)

3 kommentarer:

Torill sa...

Så koselig gjort!!! det er en venn det!!! Og kortet er jo bare helt adorable:-)
klem klem

Kirsten Aune sa...

Hei Kaia.
Så utrolig nydelig kort, og så snilt gjort av deg! Tenker mottakeren ble rørt og glad når hun fikk dette!
Ha en fin torsdag.
Klem fra Kirsten

Inger Marie sa...

Så snill du er, tenker hun blir glad for å få dette nyydelige kortet.
Herlige farger og det designet er så stilig
Ha en fin helg!!
God klem