Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 18. september 2008

Så var jeg i gang med julekort produksjonen

Denne snømannen fra Whipper Snapper er så skjønn. Her har jeg brukt mønsterpapir fra Basic Grey, flaskebeskytter, journalingcard, brads og stempler fra Norsk Stempelblad.

Her har jeg brukt både hanglar og magnolia stempel fra julepakken fra i fjor, cookie cutters fra Revolution, "embossingjuleplate",mønsterpapir fra Basic Grey, tape fra 7gypsies, cq snøfnugg og stempel fra Norsk Stempelblad.

Wipper Snapper snømannen igjen, med Basic Grey mønsterpapir, Blitzen collection, og blomst fra en gammel lysmansjett.

Et pepperkake criss cross card, med pepperkake bånd, blomster fra Prima, og stempel fra Norsk Stempelblad.

Ingen kommentarer: