Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 18. september 2008

Flere Julekort

Flere Whipper Snapper snømenn, et rødt criss cross card, med mønsterpapir fra Basic Grey, god jul-bånd fra panduro?, og blomst fra en gammel lysmansjett.

Her er en i blått med mønsterpapir fra Basic Grey, figgy pudding, stempler fra Norsk Stempelblad, og blomst fra en gammel julelysmansjett.

Da var det alt for denne gang :o)
I morgen er det fredag, håper alle får ei helg som bobler over av kreativitet :o)

2 kommentarer:

Torill sa...

Så flotte julekort du har fått til! Jeg har vel bare laget ett eller noe slikt jeg... Imponert over deg altså! You go girl1
Du har forresten fått en award fra meg! ta og stikk innom da vel!

Trine sa...

Hei på deg!

Så fine kort! Litt artig å begynne å tenke julekort igjen, men litt skummelt også..... Det tyder på at jula er rett rund svingen!
Hjelpes meg, det går fort!