Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 6. august 2008

Nye kort

Vår aldeles"til å spise opp-trollunge-niese " har snart bursdag, og da må vi lage kort. Jeg har brukt et hjertepapir som jeg brettet, og lagde et mindre pyntepapir til å ha over hele hjertet (se nedenfor) Ho blir 6.år og skal begynne på skolen, og gleder seg veldig til det.

Her ser vi jo både framsiden og baksiden, pyntepapiret er fra "bo bunny"(tror jeg), thickers bokstaver som jeg har brukt dabbere på, stempler fra stempelglede, papirloftet, og paperbagstudios.

Min svoger fant ut at han skulle feire 50års dagen sin sammen med svigerinna mi, selv om det er ett år til, så da sa jo tittelen seg selv 49 + 1. Har brukt stempler fra papirloftet og paperbagstudios, mønsterpapiret er fra "bohemia".

Da gjelder det bare å nyte de siste feriedagene (skal på jobb på mandag), håper selvsagt på 30 grader og sol igjen, det er noe av det beste som finnes.
Ha en fin kveld, er plutselig tilbake ;-)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Nyyydelige kort Kaia!! Så vakkert hjerte, og så stilig det var med svirlene rundt kanten. Og så mange lekkre detaljer. Kjempeflott 49+1 kort var det og!
Klem, Camilla.

Elisabeth sa...

heiiiiiii
åååå det var jo kjempe nydelige kort jo;) du er så flink atte;) stilig det stempelet du har som ser ut som en vaskeanvisning.. må kanskje få låne det litt når vi skal på treff..

Posen har de ikke fått sett igjennom enda.. har hatt masse unger på besøk hele tiden. så det sparer vi til vi er alene.

nå er det rydde tid her hos meg..

ha en fin kveld da;)

klemz

Filharmonica sa...

Så flotte kort du lager :-)
Tusen takk for kommentar i bloggen min. Julenissestemplene er jeg usikker på hvor kommer fra siden jeg har byttet de til meg i en swap. Hvis jeg kommer over de i en nettbutikk så skal jeg gi deg beskjed :-)