Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 30. august 2008

Julekort

Det er litt rart å tenke jul i august, men jeg hadde noen trykk liggende fra i fjor, og fant ut at da kan vi like godt lage noen. Dette ble et Criss Cross Pepperkakekort. Enkelt og greit.
Denne snømannen er så skjønn, tror den er fra Whipper Snapper, blomsten er fra en lysmansjett, mønsterpapiret er fraBasic Grey.

Og her er snømannen i blått. Jeg liker veldig godt blå julekort, men da er mønsterpapiret veldig viktig synes jeg. Dette er fra Basic Grey, Figgy Pudding serien, og blomsten er fra en lysmansjett.
Kanskje det blir flere julekort i løpet av helgen ;-)

Ingen kommentarer: