Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 22. juli 2008

Enda flere kort

Min nevø har snart bursdag, det er ikke før i sept., men greit å ha kortet klart allikevel. Spidermanbildet er en merkelapp fra en shorts jeg kjøpte til han, ellers er det stempler fra papirloftet og kreativ hobby, grungerboard fra Tim Holtz, og så har jeg forsøkt å tegne litt av et spindelvev.
Bursdagskort. Mønsterpapir fra Daysie D's, en only merkelapp, stempler fra papirloftet og paperbagstudios, chipboard nøkkel og blomster. Tape fra 7gypsies
Så har jeg prøvd meg på enda et criss cross card. Min svigerinne skal feire 50 års dag i august (tror jeg) og da er det godt å ha et kort klart. Litt roligere kort dette enn forrige forsøk. Har brukt mønsterpapir fra Daysie D's, stempler fra papirloftet, paperbag studios, og basic gray swirler. Litt blonder, og grungeboard fra Tim Holtz.
Og her er tagen som er inni. Veldig enkel.
Til helgen er det endelig min tur til å ha litt ferie igjen, det blir deilig. Skal bare ha to uker så jeg håper værgudene er på min side, sånn at vi kan kose oss på hytta.
Ha en fin dag ;-)

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

ojjjjjjj sååååå masse fint du har laget;)
ønsker deg også kjempe god ferie;)

Torill sa...

Så kult spiderman-kort!!! Regner med han blir fornøyd med det!!!
stilig!!

Turid Mari sa...

så tøøfft spiderman kort du har laga!!
skikkelig gjennomført fargevalg! :)

Camilla sa...

Hei! Så nyyydelige kort! Liker veldig godt criss cross kortet ditt!!;) Tusen takk for gratulasjoner!! *Klem*. Ha en flott ferie videre!
Klem, Camilla.