Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 8. mai 2008

Snart Ferietid

På mandag er det min tur til å dra på ferie, da skal vi til Hurghada i Egypt i 14 dager på dette hotellet her som dere ser to bilder fra. Var der i oktober 2007 også, og det er helt herlig. 17.mai skal vi "feire" i Kairo, sammen med pyramidene og spnix'en.

Dette er fra bassenget og opp mot hotellet. Det er -All inclusive hotell, og det anbefaler jeg virkelig.

Under vann kan du være så heldig at du får se disse to, den øverste er er Picasso fisk, og den nederste er en Papegøye fisk. Sjekk fargene. De er helt utrolige.

Da får dere ha en God Pinsehelg, og så blir det spennende å se i bloggen når jeg kommer hjem.

Ingen kommentarer: