Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 24. mars 2019

Dåpskort

Barnebarnet til ei veninne skulle døpes og jeg fikk spørsmål om jeg kunne lage et kort. Det klarte jeg heldigvis å få til.
 Forsiden ble sånn.
Og som vanlig har jeg brukt favorittpapirene mine ❤
Stempel fra Norsk Stempelblad, dies fra Wish 
 Tim Holtz dies, som er fargelagt med distress ink og så har jeg tatt diamond glaze oppå der.
 Kortet stående
Fra en annen vinkel.
Stempel: Stempelglede og Norsk Stempelblad
Papirer: Hvit og Blå bazzil, sølv bølgekartong fra Søstrene Grene?
Mønsterpapirer: Vintage Baby fra Maja Design
Verktøy: Dies fra Tim Holtz og wish
Pynt: Sugerør og en blondeserviett fra mitt eget stæsj, bånd fra Søstrene Grene, og blomster fra ebay, 

Klem fra Kaia

3 kommentarer:

Guri sa...

Eit søtt dåpskort. Og ja, dei papira er lekre :)

Unknown sa...

As stated by Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh 42 lbs lighter than us.

(Just so you know, it is not about genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING about "HOW" they eat.)

BTW, I said "HOW", not "what"...

Tap on this link to determine if this brief quiz can help you discover your true weight loss potential

gbwhatapps sa...

Very Beatiful Information Thanks Bro

Forest Guard Recruitment


Gb WhatsApp heymods