Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 20. november 2018

Toffifee eske nr. 1

Har lagd en del toffifee esker til julemesse.
Så gjenstår det å se om det er noen som vil kjøpe de..
Dette er nr. 1
 Nydelig bilde fra Studio light.Har hatt litt frantage på for at det skal se ut som snø, og mitt favoritt Papirgleder mønsterpapir.
 Har hatt litt mod podge på rådyret for å få det til å poppe opp litt.
Liggende på benken
Stempler: Norsk Stempelblad
Papirer: Hvit bazzil, og kraft kartong.
Mønsterpapirer: Et av mine favoritt papirer fra Papirdesign (husker ikke hva det heter)
Verktøy: Dies fra wish og Papirgleder
Pynt: Hvite bær fra ebay, stjerneanis fra Søstrene Grene, blonde fra Tyrkia og kanelstang fra Egypt

Utfordringer:
Papirdesign, november: julekort (jeg har lagd eske om det er ok?)
Klem fra Kaia

9 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempeflott motiv du har brukt og så mange andre fine detaljer på esken
Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin

Trude Julie sa...

Så lekkert du har dekorert eska. Takk for bidraget hos Scrap the Rainbow.
DT Trude Julie

kjerstishverdagsglimt sa...

Flott Toffifee eske du har lagd og ikke minst flott pyntet.
Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow
DT Kjersti

Renate sa...

Åh, denne likte jeg utrolig godt, sååå god stemning! <3
Takk for at du deltar hos Papirdesign.
DT- Renate

jorunn`s Fristed sa...

aaww denne var bare kjempe lekker. Takk for at du ble med på Scrap The Rainbow sin juleutfordring.

May-Britt Thorbjørnsen sa...

Så nydelig 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

Malene sa...

Det var da en god idé. Og dejligt du deltager hos scrap from your heart. Hilsen Dt Malene

Graciela sa...

nydelig, takk for at du deltar hos Scrappiness. DT Graciela

Maya sa...

Åhh denne var lekker, Kaia!
Og kan tenke meg det dufter deilig av anis :)
Så glad for at du fortsatt leker ♥
Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
Klem, Maya