Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 20. februar 2018

To bursdagskort til to søstre

Min svigerinne har hatt besøk av sine barnebarn fra Kristiansand.
Tinde hadde bursdag mens de var her 17 febr., og Kamille hadde bursdag i desember, så da lagde jeg like godt et kort hver til de begge to.
Forsiden.
Pion Design sine "My precious daughter" papirer, osteklut, blondeservietter fra nettet, blomster fra wild orchid crafts, blader fra Martha Steward, og rub'ons fra Staz
Tinde er trykket ut med quick-cuts alfabetet Tangerine, og dekket med diamond glaze.
Innsiden.
Blonde fra Hilde Gilberg, og sensurert skrift :o)


 Kortet når det står oppe.
Dotter fra Panduro
 Kamille sitt kort ble rosa, og der hadde jeg flaks for ho er veldig glad i rosa...
Samme oppsett som på Tinde sitt.
Quick-cuts alfabetet Tangerine, dekket med diamond glaze, blomster fra wild orchid crafts, blader fra Martha Steward og halvperler fra Papirdesign
 Inni kortet.
Rub'ons fra Staz, og sensurert skrift :o)
Blonde fra Hilde Gilberg
Kortet stående.
Klem fra Kaia

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Flotte kort Kaia! Kjekt å se innlegg fra deg igjen! Klem ;)