Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 11. oktober 2016

Gavekort til fotterapeuten vår

Har fått laget 4 gavekort for fotterapeuten vår.
2 julegavekort og 2 gavekort ( skal lage flere)
Her er de:
Bilder har jeg funnet på nettet, og teksten har jeg laget på pc'en
 
Gavekort nr. 1 i gult...
 Gavekort nr. 2 i lilla...
 Julegavekort nr.1
Julegavekort nr. 2
Har brukt litt restepapir og div dies, litt blonder og stæsj.
Klem fra Kaia

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Kjempelekre! Flotte motiver og lekker pynting!
Kommer til treffet, kan ikke love sikkert, da jeg får arb.dager over natta! Skal si fra når det nærmer seg ! Klem