Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 1. august 2016

Kreativ Hobby's august utfordring.

Utfordringen til Kreativ Hobby i august er både en farge og skisse utfordring.
Skissen og fargekombo'en finner dere lenger ned på siden.
Mitt bidrag denne gang er: En gaveboks
Min niese har snart bursdag, og i sommer fikk hesten hennes et føll så da måtte jeg ha det på boksen hennes.
Malen til boksen finner dere i det siste nummeret av Ett Trykk, det skal også være en skuff med staffelikort på oppi boksen, men det er ikke helt ferdig enda *lol*
Forsiden er laget etter skissen, og esken er i blåtoner.
Har brukt mønsterpapirer fra Maja Designs nye sommer serie "Summertime"
Alle tekstene på boksen er fra Kreativ Hobby
Ho kan være litt "diva" av og til :o)

Men stort sett er ho ei det er lett å bli glad, veldig snill, og ho er veldig flink å ta vare på vennene sine.
Tante er kjempeglad i deg snuppa ❤
 Her er skissen: 
og fargekomb'en du skal bruke er denne.

Samme tidsfrist på denne som forrige utfordring, 31 august.
 Kos dere på hobbyrommet.....

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Knallfint! Er ute og beundrer det flotte føllet av og til !
Fant ikke linken til utfordringen..Kreatv Hobby. Jaja..;)