Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 1. desember 2015

Kreativ Hobby's desember utfordring.

Desember utfordringen til Kreativ Hobby denne gang er: Monokromatisk hvitt, og her er min løsning på oppgaven.
Forsiden
Zoomet inn på julestjernene og pineleaf'ene fra quick-cuts og MS
God Jul er fra Kaboks, og jeg har hatt på litt frosted lace stickles for at det skal se litt "frossent"ut :o)
Tekst fra Kreativ Hobby, har hatt frosted lace på den og....
Har stemplet god jul på den andre siden også
Denne utfordringen vil gå til 31.desember kl. 23.00
Så hiv deg på, det var en utfordring å holde seg til bare en farge, men veldig moro.......

Klem fra Kaia

1 kommentar:

Kari sa...

Så lekkert med helhvitt kort - det fikk jeg lyst til å prøve!

Klem, Kari