Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 13. juni 2015

Gavepose til ei jente

Jeg har laget en gavepose til.
Er helt forelsket i Vintage Baby seien til Maja Design, så da ble det en til, til ei jente.
Jeg har bukt rosa Bazzill kartong.
Monsterpapirer fra Maja Design: Vintage Baby Die-cuts, Sofiero a romantic picnic in the park og Vintage Spring Basic 7'th of may
Den ene siden...
Nedre del, med blonder, papirserviett, osteklut, die cuts fra Maja Design, og teskje fra Korthobby
 Lokket. Die cut og her ser du de andre mønsterpapirene jeg har brukt. I tillegg til blonde og halvperler.
 Inni lokket.
Tekst fra Kreativ Hobby
 Lokket åpent
 Nydelig tekst fra Kreativ Hobby her og
 Baksiden
Die cuts, blonde, serviett, osteklut og halvperler.
På tag'en finner du denne flotte teksten fra North Star Stamps, og så er det plass til en hilsen på baksiden.
Jeg blir med på disse utfordringene:
Maja Design: June Mood Board
Korthobby's sommerutfordring: inspirert av sommer (jeg har blomster på mønsterpapiret)
Ha en flott sommer alle sammen !!
Jeg drar ei uke til Egypt i morgen for å få litt sol og varme. Det er ikke mye av det på vestlandet for tiden 
Klem fra Kaia

4 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempesøtt kort! Lekre papirer, helt enig! Ha en flott tur ! Snakkes! Klem ;)

monicas papirhobby sa...

Nydelig gavepose med nydelige papirer.
Klem Monica

Connie sa...

Ååååå så nydelig å delikat.
Så lekkert pyntet.
herlig tekst.
Klem Connie

LindaSS sa...

Veldig herlig gavepose.. Heldig liten baby som får denne. Tusen takk for at du blir med på sommerutfordringen fra oss i Korthobby... Klem LindaSS