Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 8. april 2015

A babtism card for a girl

A quick post for this evening.
A babtism card for a girl.
I've used the fantastic Dp's from Pion Design's "sweet baby"
 The front
Heart dies from Nellie Snellen.
Sentiment's from Stempelglede.
 zoomed in a bit
I've got the spoon from dear Nina.
The flowers are from WOC.
 Inside (had to hold it up)
Sentiment from Stempelglede
 Standing up..
From an other angle.....
(sorry for the bad light on the pictures)
That's all..
Hugs, Kaia

4 kommentarer:

Dobra sa...

Very beautiful work
wonderfully made
and beautifully presented

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Vakkert mønsterpapir! Ang.premien S.C.
Har registrert konto og sendt melding at det er gjort!
Beklager, men jeg fikk meld.på tur og glømte det ut.
Er mye bedre i dag. Har sendt meld.og gratulert med dagen(Nina).
Kan jeg si vi kommer? Fikk hilsen tilbake ! Klem :)

monicas papirhobby sa...

Nydelig dåpskort Kaia. Nydelige papirer og flott pynt. Er bare så lekker disse papirene til Pion.
Ps vi bor på det hotellet som ligger på reklamen under hos deg:)
I dag tror jeg at jeg skal ta en tur til hobby butikken som er i nerheten her.
Klem Monica

Guri sa...

Søtt dåpskort. Lekker blomsterpynt.