Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 13. desember 2013

Gavepose

Har masse jule"greier" på lager som jeg ikke har fått lagt ut enda.
Her er en "gavepose" som jeg har lagt telys oppi.
Tutorialen finner du her
 Fremsiden
 Baksiden..
Her er den skjulte tag'en...
Har brukt:
Kraftkartong.
Moønsterpapir fra Maja Design og ViviGade's?
God Jul Stempel fra Kreativ Hobby
Teksten på tag'en er fra Kort og Godt
Motivet fra Bildmålarne, Mimosa with stocking cap, er fargelagt med prisma blyanter.
Quick cuts poinsetta, og McGill pine punch.
Spellbinders Label one og decorative label one.
Blonde fra Tyrkia
Charms fra Korthobby
Alle kanter er svertet med walnut stain.
Melder meg på disse utfordringene:
Korthobby's desemberutfordring: Alt er lov, bare det er jul
Trykkpressa, desember: jul eller nyttår
Storyteller #6: jul eller nyttår

Vil samtidig benytte anledningen til å gratulere Malin med dagen i dag
for ordens skyld, det er ho til høyre...
Kjempeglad i deg snuppa !!
Klem fra Kaia

2 kommentarer:

Kjersti sa...

En flott gavepose også, så mange herlige detaljer!
Takk for at du deltar i Trykkpressa i desember! Fortsatt god jul!
Klem fra Kjersti:)

Torill sa...

Lekker gavepose !Takk for at du deltok i Korthobby`s utfordringsblogg`s utfordring i desember som var alt er lov så lenge det er jul.

DT-Torill