Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 23. november 2013

Bursdagstoffee-fee eske

Denne laget jeg til ei spesiell dame som hadde bursdag for litt siden...
 Sånn ser den ut på benken..
 "oppsiden" av esken
 zoomet inn på Tilda i matchende klær som papiret fra Maja Design, til og med blomstene fra woc....
 Hurra vimpel fra la-la land crafts.
 Liker så godt dette fra Stempelglede
 under lokket/inni kortet  
 Tag'en med Tim Holtz tekst.... Blonden er fra Tyrkia
 Og her skrev jeg en liten hilsen...
 Sånn ser den ut når lokket/kortet er åpent...
undersiden med mitt personlige stempel fra ebay..
Har brukt:
Kraft Kartong
Mønsterpapir fra Maja Design, vintage spring
Spellbinders, Floral ovals og Romantic Rectangles
Div. tekster, blonde, halvperler, seem binding bånd farget med spun sugar, charms fra ebay.
Lurer du på noe... spør i vei...
Klem fra Kaia

Ingen kommentarer: