Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 16. februar 2013

En tag ferdig....

Da har jeg gjort ferdig en av kurstag'ene fra Mjøstreffet.
Jeg har kalt den "Music is Life", og vett akkurat hvem den skal gis bort til...
 Liker veldig godt fargene på denne.....
 Har farget seem binding ribbon i dusty concorde og spiced marmelade for å få de til å passe med tag'en...
Har brukt en blanding av Dylutions stempler og Tim Holtz stempler..
Ha ei flott helg alle sammen...
Klem fra Kaia

4 kommentarer:

Marianne-db sa...

Denne var kjempefin! Jeg har alltid hatt lyst til å prøve å lage en slik. Nydelig farge og kjempefint med båndet :-)

Marianne/skorpionen sa...

Så lekker den ble!

Anne-Eddie sa...

Kjempelekker! Fantastisk flott effekt den teknikken du bruker her gir!!
Ha en flott helg du også! Klem fra Anne-Eddie :)

Bodil sa...

Så flott tag du har lagd :)