Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 9. januar 2013

Bursdagskort

Lena hadde bursdag før jul, og da må det kort til.
 Lagde et sjokoladekort til ho... etter Marianne sin tutorial som du finner her
 Zoomet inn på skjønne Mimosa....
 Innsiden med plass til å skrive en hilsen....
Og som jeg sier, hos meg er det melkesjokolade som gjelder...
 Lagde lommen litt bredere enn det som står i oppskriften til Marianne
Nydelig tekst fra Kort og Godt..
 Denne teksten er fra North Star Stamps, og den falt jeg pladask for.....
 Fra siden.....
Og den skulte tag'en bak motivet..
Mønsterpapir og motiv er fra Bildmålarne.
Ellers så har jeg brukt en del dies fra Spellbinders og Marianne Design
Motivet er fargelagt med Prisma Premiere Colors
Blonden er fra WOC
Er det noe mer dere vil vite så spør.
Hiver meg med på:
 Bildmålarnes januarutfordring: Anything goes
Totally Gorjuss: Anything goes with a ribbon
Wild orchid Crafts #66: Anything goes
Whimsy Stamps #54: Anything goes as long as it's festive
Wags'n whiskers Stamps #54: Anything goes

Klem fra Kaia

5 kommentarer:

Majsan sa...

JISSES såå underbart, såå sött motiv och så fint färglagt.

KRAM MAJSAN

Tammy sa...

Beautiful creations and I love the soft colors!! Thanks for joining us at Wags 'n Whiskers!
Tammy x

Sissel sa...

Så fint sjokoldekort, søtt motiv og nydelige farger og tekster.
Klem Sissel

Hege sa...

Aldeles vakkert som vanlig, Kaia! Sjokoladekort er helt genialt som gaveide! Både gave og kort i ett!!!

Diger klæm fra Hege:)

Anne-Eddie sa...

Nyyydelig eske!
Du er like dyktig som før...
Back again! Svigersønn med datatakniske ferdigheter! Er det ikke flott!!
Bildet til Sketchy Colors ble tatt i full fart! Skikkelig dårlig med blitz! Men men, jeg er i gang igjen.
Klem og god helg fra Anne :)