Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 7. juni 2012

Hjertebodens juleblogg, bidrag nr 1 i juni.

Oppgave 1: vintage
Jeg har laget meg en julebok hvor jeg har brukt litt restepapir, jeg så det i en blogg for en stund siden, hvor ho som hadde lagd den brukte den til å notere ned hvem ho hadde fått julekort av, julegavetips osv....husker ikke hvem det var, men idèen var supergod.....
 Forsiden....
Zoomet inn på bokstavene, som er Tim Holtz alfabetet Vintage Market,
har lagt snø på de med hvit penn....

Baksiden
Zoomet inn på bokstavene her også.....
Den andre halvdelen av forsiden, med restepapir fra Pion Design og Papirdesign

Baksiden, med mitt personlige stempel fra ebay (longchai74)
That's all....
Kommer flere sider, når jeg har fått gjort litt mer med den......

6 kommentarer:

morkaren sa...

Nej en skøn julebog, og en skøn ide, man kan jo også skrive hvad man giver og får i gaver, og sådan noget, som julekort er svært at holde styr på, så kikker man bare i sin bog, du kan godt forstå at sådan en må jeg også ha` lavet. knus morkaren.

mapowska sa...

That is really beautiful! :)

A Casa di Ale sa...

MOLTO BELLO
CIAO ALE

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott bok og en super ide! Takk for inspirasjon! Klem fra Anne-Eddie ;D

Sonia sa...

Oh what's a fabulous card Kaia:) I love it!
Hugs,
Sonia

Karin M. sa...

Sehr schön,
deine Anfertigung gefällt mir sehr gut...
Liebe Grüße, Karin