Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 9. oktober 2011

(Blog)Ferie !!!

Merhaba !!!
På mandag skal jeg, André, Emilie og svigermor ha 14 dager ferie, gjett om det skal bli deilig.
Turen går hit:
Obs! Obs! deilige bilder...





Har dere gjettet hvor jeg/vi skal ????
Jepp, til Egypt.مصر 
Makadi Palace i Makadi Bay.
Vi var på nabohotellet første gang vi var i Egypt i 2006, og det er sååå vakkert der. Korallreve(ne) er helt fantastiske, som skapt for å snorkle....
Jeg gleder meg sånn, ENDELIG sol, sommer og flip flop sandaler..
Og selvsagt kommer jeg å ta en haug med bilder, så det blir nok et reisebrev når vi kommer hjem...
Ha en flott søndag videre alle sammen.
PS! det blir stille på bloggen min denne perioden.....
Klem fra Kaia

5 kommentarer:

Hege sa...

Åhh som jeg skulle ønske at jeg også kunne dratt til det ferieparadiset, Kaia! Ser helt fantastisk ut, og jeg kjenner misunnelsen vokse i takt med pulsen!!! Ønsker dere alle en riktig GOD TUR!!! Lad batteriene og kom hjem med masse bilder og et flott reisebrev!

Klem Hege

Anne-Eddie sa...

Ha en kjempefin tur !
Når du kommer tilbake, er vi klar til nye kortkvelder!!
Kos dokken !
Klem fra Anne-Eddie :)

Pinklady 68 sa...

Åå, ser og høres helt herlig ut!!
Riktig god tur til Egypt! Og kos dere masse alle sammen:-)

Klem Laila.

Beatemor sa...

Hørtes ikke deilig ut heller det... Ha en god tur!!

Karin M. sa...

Ich wünsche dir einen schönen Urlaub ...
LG: Karin