Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 18. august 2011

Babykort nr 2

Her laget jeg en body, etter mal som jeg har fått av Guri
 Har brukt rosa kartong, og herlig mønsterpapir fra Maya design
 Blonde i halsen, tekst fra Stempleglede, snughug farget med worn lipstick
Blomster og perletråder fra Storyteller og WOC
Rosa stickles rundt hele kanten.
 Kortet åpent....
Nydelig tekst, som jeg tror jeg kjøpte på Papirloftet..

10 kommentarer:

Scrappellen sa...

Så nydelig baby kort da!!:) Lekkert med denne malen, og papirene..ja sukk..de er og blir noe for seg selv (heldigvis har jeg part på endel, hehe..så kanskje på tide å bruke dem;D)
Ha en super dag!:)
Klem, Ellen

Anne-Eddie sa...

Kjempesøtt !!
Gleder meg til å se det dere har jobbet med mens jeg har vært på ferie !
Klem Anne-Eddie

Maya sa...

Åhhhh noe så utrolig nydelig, Kaia!
Herlig form, lekre papirer nydelig pyntet!
Ha en superduper dag,
klemmer fra Maya

Villblomsten sa...

Nydelig kort :-)
søtt og flott :-)

Guri sa...

Kjekt å sjå at du endelig har fått bruk for malen du fekk av meg :)

Karin M. sa...

Die Karte ist eine super Idee und sieht sehr schön aus...Kompliment...
LG: Karin

Anonym sa...

Noe så nydelig, Kaia!! Herlige, søte farger, og lekkert pyntet! Nusselig!

Klemmer Ida ♥

Anonym sa...

Hei,

Nydelig babykort! Er det mulig å få tilsendt malen på denne. Har ikke egen blogg, men liker godt å lage kort. Prøvde å kontakte Guri, men finner ikke noen E-postadresse til henne. Så da lurer jeg på om jeg kan få den fra deg.

Mvh Hilde (hild-fj@online.no)

Kari sa...

For et fantastiskt flott kort Karianne.
Helt nydelig. Nydelig farger og med den fine blonden i halsen, kjempe nydelig


Klem mamma

♥Gry sa...

Nyyyydelig babykort!
Me like!

Ha ei strålende helg!

klem