Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 8. juli 2010

Babykort.

Fikk bestilling på ett prinsessekort for en god stund siden.
Sånn ble det:
Har brukt mine rosa favoritter fra Maja Design, og to farger rosa kartong.
Kortet er laget som ett easelcard, sånn ser det ut når det står oppe.
Litt på avstand.
Zoomet inn på forsiden.
Bling fra Prima
Blomster fra Papirloftet, og Storyteller.
Krone fra Cuttlebug
Spellbinders og halvperler.
Fortsatt god sommer alle sammen.
Klem fra Kaia (",)

PS ! melder meg samtidig på til utfordringen hos anonyme scrappere, hvor oppgaven er rosa, med roser.
Takk Anne, for at du ga meg tipset.

19 kommentarer:

Kari sa...

Å. for et nydelig prinsessekort!
Masse fine detaljer! Minner meg på at den supre krone-diesen har jeg også, men har jeg brukt den noen gang? Neida . . .
God sommer videre!

Hege sa...

Dette var intet mindre enn utrolig NYDELIG!!! En ordentlig prinsesse verdig! Den cuttlebug-krona var råfin!!!!

Kortet oser jo av rosa nyfødt skjønnhet- og bare du greier å få til noe så detaljert og vakkert!

En skikkelig innertier, Kaia!!!

Klem Hege :-)

Papirdilla sa...

Nydelig!!! Virkelig lekkert til en liten prinsesse. Masse herlige detaljer her. Likte veldig godt krona. Den var knallfin:)

Klem,
Hanne

Heidi sa...

Dette var bare et helt nydelig kort. Passer ypperlig til en liten prinsesse. Flotte detaljer:)
Klem

Pinklady 68 sa...

Åååå, så nyyydelig prinsesse kort Kaia!!
Rålekkert!!!
Helt herlige mønster ark, design og pynt!

Ønsker deg og dine en fin sommer!
Klem Laila.

Trine Pedersen sa...

Virkelig en liten prinsesse verdig det der. Helt utrolig vakkert var det. Krona var lekker, og det var også alle de andre lekre detaljene du har brukt. Helt herlig!

Ha en fortsatt fin sommer!

Klem, Trine :)

Anne sa...

Så nyydelig! :)
kjempeflotte detaljer.
Dette kan du jo melde på til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere, om du er rask. ;)

Nina sa...

Åhh, fy fela, så utrolig stilig og lekkert kort *dååån*

annes paperfun sa...

Wow! Så nydelig kort!
Tenker det falt i smak :o))
Masse flotte detaljer.
Ønsker deg en herlig sommerdag.
klem Anne

Guri sa...

Nydelig prinsessekort. Den krona var var jo berre "prikken over i´en".

Scrappellen sa...

Et utrolig nydelig og delikat kort Kaia! Den prinsessekronen var så lekker og ble kronen på verket!:)).
Ønsker deg en dag fyllt med masse SOOL!:)
Klem,Ellen

Anonym sa...

Så lekkert det var. Nydelig med den krona. Tipper at mottakeren blir glad for dette. :)

Vicenti sa...

Hola Kaia,te felicito por la gran variedad de trabajos que haces y como puedes ponerle tanta imaginacion,y crear cosas tan bonitas,esta en particular es una de mis favoritas,besoss

Turid sa...

Alldeles rålekkert....! Jeg er stum av beundring...! Takk for at du deler og inspirerer masse!
Klem Turid :)

Nina sa...

Nydelig kort til en liten prinsesse.

Anonym sa...

Åååå, så nydelig, Kaia!! Utrolig søtt kort til ei lita jente!;o)

Håper du koser deg med sommer!!
Klemmer Ida:o)

lillesmor sa...

Utrolig flott kort!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Åååå dåne så skjønt Kaia, virkelig en fulltreffer her. En liten prinsesse verdig! :) Det var fantastisk flott - og kortet til dine foreldre under her like så (LO'n også. Vakkert stykke arbeider!

Har gått litt i dårlig sommervær-dvale her, hi-hi. Gjør på alt og ingenting, alt etter som formen og været er. Det blir lite blogging av slikt, men jeg er nå her ;)

Ønsker deg fortsatt god ferie og kos deg masse! :)

Stor klem fra meg,
Eli Kristin

Anonym sa...

Dette ble utrolig nydelig Karianne.
Kan tenke meg de ble fornøyde de som fikk dette.


Klem fra mamma