Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 15. juni 2010

Jeg må bare skryte litt, av noen som fortjener det.......

Jeg var desperat og trengte virkelig litt blomster, følte jeg manglet absolutt alt, og da mener jeg alt.
Så når feriepengene kom på fredags morgen, leverte jeg en bestilling på blomster hos Papirloftet, og betalte den med VISA.
Når jeg kom hjem fra Stord lørdagskveld, lå det en lapp i posten, om en pakke som var for stor til postkassen.
Jeg hentet den i går, og det var blomstene mine fra Papirloftet
Snakk om kjapp levering........
Så folkens, anbefaler de på det varmeste, og jeg må jo si at jeg er veldig glad i blomstene deres.
Her er det jeg kjøpte:

Zoomet litt inn.
Og som alltid når jeg "får" nye godsaker, så er det rydding og ommøblering på det meste i kroken min. Holdt på til klokka var 01.00 og vel så det.....
Så nå har jeg sortert blomstene, gardeniar i en skuff, roser i en, div blomster i en, og blomsterranker i den fjerde. Ser jeg trenger litt lilla blomster, og litt roseknopper, så det får bli neste gang.
Ha en flott onsdagskveld alle sammen.
Klem fra Kaia (",)

12 kommentarer:

Anne sa...

Wooow, for en pakke!

Hege sa...

Helt enig, Kaia! Jeg bestilte litt småtteri på lørdag, og i dag lå pakka i postkassa! Hadde det ikke vært for at søndagen var i mellom hadde jeg nok hatt den enda tidligere! De er superkjappe hos Papirloftet!!!

Nydelige blomster du har kjøpt- gleder meg til å se de på kortene dine!

Klem Hege :-)

Gro sa...

Enig med deg. Papirloftet er BRA. Og for en bukett du hadde bestilt :o)

Pinklady 68 sa...

Her var det mange lækre blomster Kaia!
Kos deg:-)

Anonym sa...

Huhu det var jenta si som har handlet blomster ja! ☺

Papirfest er 1-3 oktober, du kan sjekke bloggen deres http://www.papirfesten.blogspot.com/

himlaverket sa...

Oj Kaia, vilken mängd med blommor.
Vilket underbart paket.
Kram

Iren sa...

WOW så magne flotte blomster du har fått deg :) Og enig med deg de er kjappe med leveringen ;)

Ha en fin kveld!

annes paperfun sa...

Ååå så herlig blomsterpakke!!!
Kan ikke få nok av blomster og enig med deg de har veldig rask levering.
Kos deg i din blomsterhage :o))
KLem Anne

Randi Th. sa...

Må bare si meg helt enig. Pleier også bestille fra Papirloftet. Som regel har jeg varene i postkassen dagen etter.
Blir spennende å se hva du tryller frem med den blomsterengen!

Ha en super dag!

-klem-

Marimer sa...

Gracias por remocomendar este comercio, las flores son preciosas, no sé la equivalencia entre euro y tu moneda, para ver su precio lo miraré. Besitos.

Inger Marie sa...

Nydelige blomster Karianne. Og så gøy å få så mye nytt. Gleder mg til å se de i bruk :)
Helt enig med deg i at de er superkjappe, og det gjør at jeg bruker og bestille fra de :)
Har du sett at Sukkersøtt søker DT??
Ha en fin helg!
God klem

Wenche sa...

Herlig pakke du har kjøpt. Må vel snike med inn dit etterpå. Takk for besøket i bloggen min