Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 17. mai 2010

Stemningsrapport fra dagen vår......

Vi er så utrolig heldige at vi bor sånn til at to av togene på 17.mai går forbi huset vårt. Og da er det jo bare å "ta en kongelig" å stå å vinke.... veldig morsomt.
Kun russetoget vi må gå litt for å se, og i år var min kjære niese russ ?????? så da må vi jo se på, men vi så selvsagt ikke ho i toget da..
I tillegg bor vi nærme sentrum, så møteplassen pleier å være på terrassen vår, og det er sååå koselig.
Noen bilder:
Ho til høyre er min niese, og jeg skal love dere at de var trøtte, og det var så vidt de hadde stemme igjen i det hele tatt. Men de har hatt det gøy, og det er det viktigste.
Og her er lillesøster til russejenta vår. Gullet til tante, ho var så fin i dag...
Og når russejenta går hjem uten hatten sin, da danser det noen andre rundt om kring.... Vi måtte selvsagt prøve den alle sammen. Her er Anette.....
Emilie.....
Og så meg da......
Vi hadde det sååå moro....
Små barn, store gleder osv.........
Vi har hatt en super dag, regnet holdt seg borte, men det var kaldt, brrr
Jobb igjen i morra, ønsker dere alle ei super uke (heldigvis er denne kort også)
Klem fra Kaia (",)

6 kommentarer:

Kari sa...

Så koselig med bilder fra gårsdagen! Så ut som dere hadde en flott dag med bra vær også!

Takk for at du vil være med i trekningen av blog candyen min. :D

Kari

Guri sa...

Endelig har eg også fått meg blogg :-)

Guri

Pinklady 68 sa...

Kjempe koselige bilder fra 17 mai:-) Hørtes ut som dere koste dere masse!

Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

Marimer sa...

Preciosas fotos, el LO de tu hermana te quedo genial, pero es que con la foto de tu hermana unicamente te hubiese quedado maravilloso, porque es muy guapa.
Besitos.

himlaverket sa...

Roligt att få se lite från 17 maj. Ni är duktiga på att fira nationaldagen i Norge....
Ha de....

Vicenti sa...

Kaia,estais todas guapisimas con esas gorras rojas,tu estas muy bien ,me alegro que lo pasaran muy bien,besoss