Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 13. mars 2010

Restekort.

Husker ikke helt om jeg har lagt ut dette før......
I tilfelle så kommer det en gang til.....(",)
Inni kortet.
Baksiden.
Har brukt restepapir fra Maja Design, og rosa bazzill som jeg har embosset i cuttlebug'en.
Klistermerkeblonde fra Panduro.
Stempelmotiv fra Sarah Kay, tekst fra Inkadinkado, og mitt personlige stempel fra ebay.
Blomster og blader fra Papirloftet og Prima.
Halvperler fra Kort og Godt. 
Spellbinders frameabilities, ovals og scalloped ovals.
Sløyfebånd og charms fra ebay.
Ha en fortsatt flott lørdagskveld (",)
Klem fra Kaia

6 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig restekort :-)

Papirdilla sa...

Kortet er helt nydelig! Herlige farger:)

Klem,
Hanne

Househund sa...

I really love this card.. it's so sweet.
I'll be using this as a source of inspiration if you don't mind xx

Trine Pedersen sa...

Så søtt det var. Nydelige farger og stempel. Likte embossingen kjempegodt.

Ha en fin søndag!

Klem, Trine :)

Vicenti sa...

Kaia me encanta,que preciosa está la tarjeta de cumpleaños,besitos

Marimer sa...

Preciosa esta tarjeta, los detalles y combinacion de colores son ideales para el sello, me encanta. Bss