Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 31. januar 2010

BLOGCANDY!!!!


Da er candy'en slutt.
Lykke til alle sammen.
I anledning mitt jubileum:
2. år som blogger, og 10 000 besøkende, har jeg laget en liten candy.
For å være med må du:
1. Legge inn et innlegg på bloggen din, med link til dette innlegget, bruk gjerne ett av bildene.
2. Legge igjen en kommentar i dette innlegget.
3. Fortelle om candy'en i bloggen din, har du lyst å følge bloggen er det hyggelig, men ikke nødvendig.


Zoomet litt inn.
Her er det litt sløyfebånd og blonder.
2. poser med charms (sølv og bronse) og 1. pose med div. brads, perler osv..

Litt div. blomster og blader.
Panda clearstamp fra Prima.

34 mønsterark 8 1/2 x 8 1/2 fra KC-Company.
Noen sider fra ei gammel bok, div. journalingcard, noen bilder som jeg har printet ut, de fleste fra Shabby Chic Papirskatter. Noen tag'er, billetter fra Tim Holtz, kakeservietter og "mesh".
To alfabeter fra Adornit, noen chipboard blomster og swirler, tagbok, og bling.


Min kjære bestemor HADDE bursdag 31. jan, så jeg trekker en vinner på kvelden 31, jan.
Lykke til.
Ha en fortsatt flott lørdag.

Candy til en følger av bloggen....
Det er så mange som har blitt følgere av bloggen min......
Jeg vil gjerne gi noe til en av dere også.
6 store journalingcards fra 7gypsies, journalingcards fra Prima, div biletter, og 2 papyrusark ( tatt fra ei notisbok som jeg kjøpte i Kairo, i souvenirbutikken utenfor det egyptiske museumet), i tillegg så blir det en liten overraskelse....
Trekker en vinner sammtidig med den andre candy'en...

199 kommentarer:

Irene sa...

Skønne kort du laver, de er virkelig meget flotte, og den fine "blogcandy" ville jeg meget gerne være den heldige vinder af :-) Jeg er med, og sætter et link på min side og jeg er da også nød til at følge din blog, den ser jo spændened ud.... Knus

Gro sa...

Gratulerer med feiringen og for en snadder-candy du har satt sammen. Legger en link i sidemenyen min, så blir den på toppen helt fram til 31. Ha en flott helg.

Klem :o)

Marimer sa...

Mamma mía, Kaia, que sorteo mas grande, que cantidad de regalos, uhau, aunque no tengo mucha suerte desde luego probaré, que te entren muchísimas amigas a probar suerte y ademas conozcan tu precioso blog y sobre todo tus bellísimos trabajos. Suerte.

Marimer sa...

Bueno lo que no he visto es donde nos tenemos que registrar para el sorteo, igual que en otro que hay por la red, ya diras, porque es una duda que se planteará.Bb

isabell sa...

Heisan og godt nyttår:)
Gratulerer og klart jeg vil være med å feire:)
Klem Isabell

Torill sa...

Så flott en candy!!! Jeg er med! Greit at jeg legger bildet av candyen din i sidebaren på bloggen min?
klems!

Hege sa...

Hei Kaia!

Jeg må bare først få si gratulerer så mye med både 2 år som blogger, og ikke minst hele 10 000 besøkende!
Jeg har laget et innlegg på bloggen min, og følger har jeg vært leeeenge allerede..
Innlegget mitt finner du her:
http://scrapping-oghundedilla.blogspot.com/2010/01/blogcandy-hos-kaia.html

Den candyen skulle jeg gjerne hatt "kloa" i..

Lykke til med de neste 2 år som blogger, og de neste 10 000 besøkende! Du inspirerer mange vet du!

Klem Hege

Anneli sa...

Hei :)
Fant link til deg hos Isabell`s verden..
Først må jeg få gratulere med så mange besøk :)
En liten titt på bloggen din viser at du er veldig dyktig!
Nydelige kort du har laget <3
Jeg blir gjerne med å feirer,
(elsker konkurranser!)
Ha en kreativ helg!
Klem fra Anneli <3

jannes hobbykrok sa...

Gratulerer med så mange besøkende!Dette var en flott blogg!selv er jeg så fersk blogger,at jeg ikke er så dreven på det å linke,men jeg skal gjøre så godt jeg kan!Denne bloggcandyen var jo helt super!!!Største jeg noen gang har sett!Ha en flott helg!
Klem,Janne

Marte sa...

Gratulerer så mye med feiring, jeg iler for å fortelle om candyen din! Den er virkelig lekker, så nå er det bare å krysse fingre og tær :)

Takk for all inspirasjon fra deg, Kaia! Gode tanker fra Marte

Anonym sa...

Jippi, candy!!! Gratulerer med to år og så mange besøkede!! Lekker candy du har satt sammen, den vil jeg selvfølgelig være med på! Lager et innlegg om den i morgen!;D
Ha en fortsatt super helg!
klemmer Ida:o)

p.s.
Har noe til deg i bloggen min!

celia sa...

Wow super!I like to take a chance. Love your creations so I becom a follower ;0).
Hugs,Celia

RitaK sa...

Wow, for en fantastisk blogcandy :-) Fin blogg, pleier å stikke innom av og til... Er nå følger, og har laget et innlegg i bloggen min: http://ritaskosekrok.blogg.no/1263073135_blogcandy_hos_kaia_.htmll
Så nå må jeg vente i spenning til mnd er omme!

Mrs Frizz sa...

Congratulations on that many blog posts and happy blog-a-versary!!!

Linda S. L sa...

Hei :)
Så utrolig mye fint du lager, jeg er så glad for at jeg fant din blogg. Her tror jeg at jeg vil komme mange ganger tilbake titte! wow!
Og gratulerer med 2 år som blogger og ikke minst 10 000 treff!
Jeg blir gjerne med å feirer deg og har laget et inlegg i bloggen min :)
suuuper candy du har!!

klemmm fra Linda

Julie sa...

HURRA HURRA HURRA . grattis med 2 år som blogger og over 10 000 besøkende!!
--og for en FANTASTISK candy - må være en av de beste!! :o)

Og jeg gleder meg til å vinne den!!! :)

Lykke til videre, og jeg gleder meg til å se hva du tryller frem..

julie

Anne sa...

WOW! Gratulerer med 2 år som blogger og 10.000 besøkende. Det er en superflott candy du har! Jeg har laget en link i sidebaren min, og håper det er ok?

Regnbuedrops sa...

hei og hopp!
har lagt til linken din på siden min, og må si at det er en utrolig bra blogcandy =)
gratulerer så mye med 2år som blogger og over 10.000 besøkende. håper jeg også får så mange besøkende en gang hehe. ha en fin helg.

RitaK sa...

Nå er linken i orden håper jeg ;-)

Filharmonica sa...

Gratulerer så mye Kaia!
For en utrolig flott candy du har laget, heldig er den som vinner denne :-)) Ha en flott søndag!

Tertia sa...

You are a very talented lady, so glad I found your blog!
I will link your candy to my sidebar.

Orli sa...

like your candy but your blog is gorgeous
so much insperation!
hope it's open international if not I still like you blog...
Olri

Rachel sa...

lovely candy!!:) greetings from Polnad!!!
rachel

May-Bente sa...

Hei, jeg skal si du har slått på stortromma. Litt av en blogcandy....masse herligheter.Må bare være med,....
Krysser fingrene å håper jeg vinner.

Ha en flott søndag, Klem:=))

Papirdilla sa...

Fortsatt gratulerer, Kaia! Jeg blir gjerne med på blogcandyen din. Har laget innlegg i bloggen min. Her er linken http://fikamu.blogspot.com/2010/01/blogcandy-hos-kaia.html

Har vært følger på bloggen din ei god stund.

Ha en fin dag!

Klem,
Hanne

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med feiringen, og for en lekker candy! Jeg er med:) Legger en link i sidebaren min.
Krysser fingrene og håper jeg vinner;)
Ha en fin dag!

Penni sa...

Wow, I'm so pleased I've found your wonderful blog. I've added my name to your list of followers.

Super candy too. I've linked it in my sidebar.

Hugs
Penni
X

Celene sa...

Gratulerer med 2 års jubileumet! 2år med blogg og 10 000 besøkende. Ser at du er kreativ og lager de fineste kort.

Innlegget til bloggcandyen din finner du i min blogg:

http://celene.blogg.no/1263123141_blogcandy_hos_kaia.html

ekaterina-sanna sa...

Congratulations!!!
Great candy!!!!!!
I will link your candy to my sidebar.
greetings from Russia!!!
Kate P.

Aina sa...

Wow, for en herlig pakke med godsaker! Kan ikke la sjansen gå fra meg til å vinne denne :)
Gratulerer så mye med over 10 000 besøkende i bloggen din!!! Imponerende!
Ikke noe rart da, når en ser hvor mye flott du lager :)

Helena sa...

I like your candy and your blog! I will link your candy to my sidebar.

Meretekj sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende.
Denne candyen var virkelig flott, vil gjerne være med på trekningen av den.
Flott blogg du har:))

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Gratulera så mye med 10000 besøkende og 2 år som blogger:)
For en nydelig blogcandy du har laget til da.
Heldig den som vinner den.
Jeg vil gjerne være med og har lagt link og bilde i sidemenyen på bloggen min. Følger har jeg vært en stund:)
Ha en fin søndag kveld.
God klem

Ksenia sa...

Congrats on your hits!
What a yummy candy!!!
I have popped you in my sidebar!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
Thanks for the chance to win!

Lisbet sa...

Gratulerer med så mange besøkende og med 2 år som blogger:-)
For en herlig candy du har satt sammen så vil svært gjerne med i trekningen. Likte spesielt de flotte store blomstene du har lagt i.
jeg har lagt bilde av candyen i sedebaren min og selvsagt lagt deg til i blogglista mi. For det er ikke bare candyen din som erflott det var masse flotte kort i bloggen din også. En blogg man bare MÅ bli inspirert av.

Ciza Patricia sa...

Grattis till så många besökare. :)
här hittar du mitt inlägg om din blog candy.
http://pysseldags.blogg.se/2010/january/blog-candy-hos-kaia.html

Må gott.
klem

Prickan sa...

YES, vilken blogcandy :-) Jag hoppas på turen att vinna den.

Grattis till de 10000 besöken på din blogg!

Cathrin sa...

Gratulerer med feiring! En kjempeflott candy du vil gi bort. Jeg har skrevet og linket om candyen og bloggen din i min blogg.
Ønsker deg en flott uke! :o)
-Cathrin-

Meta sa...

Gratulerer SÅ mye!:))
Har linket til deg fra bloggen min og lagt deg til, for hit vil jeg tilbake tilbake.:))

Ha en strålende kveld!:)
Mvh
Meta

Angella sa...

Jeg skal være med å feire deg....Hipp-hipp hurra!!
Har vært innom flere ganger, men ikke fått ut fingeren:)

klem fra Meg
Angella

Mette sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende og 2år som blogger!!
Jeg vil gjerne være med på denne flotte candyen:-)
Jeg har laget innlegg om candyen din i bloggen min: http://metteskortverden.blogspot.com/
Jeg legger meg gjerne som følger, for her var det masse flott!!

Klem Mette

Marianne-db sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende!!
Jeg blir gjerne med på trekning!

PS, det ligger noe til deg i bloggen min :-)

Kari sa...

Gosh, for en blog candy!!! Blir gjerne med på trekningen av denne. Har lagt meg til som følger av bloggen din. Ordner med bilde og link i bloggen min i morgen kveld, nå må jeg køye :-)

Klem fra Kari

Iselin sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Nydelig blogg :o)
..og herlig candy, som jeg gjerne vil være med i trekningen av!!! :o)

Innlegget i min blogg finner du HER

Tracey sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tracey sa...

woow such a lot to celebrate congratulations Kaia.And a very happy birthday to your granmother.
thank you so much for a chance win your amazing candy.I have put a link in my blog.
have a great week
angel toy wishes you and your family.
love tracey

Kim sa...

Congratulations on your blogaversary and your many visits! :) Thanks so much for the chance to win such lovely candy! I've posted about it in my sidebar!
Hugs~ Kim

Jeanett sa...

Så masse fint du har i blogcandyen din! Nå er jeg blitt både følger av bloggen din og har lagt linken til siden din i blogglisten din, for denne siden kommer jeg til å besøke mye :) Hilsen en som nettopp har oppdaget denne koselige hobbyen.

Eva Helen sa...

Gratulerer såå masse med mange besøkene!Det er vel kansje ikke så rart til for du er da såå flink til å lage kort!
Jeg blir med på den FLOTTE blog candyen din og har skrevet om det i bloggen min og har blitt en følger.

Klem Fra Eva Helen

kirsti sa...

I alle dager for en candy! Denne må jeg være med på!
Gratulerer med over 10000!

~Isabell~ sa...

Utrolig lekre kort du tryller frem her i bloggen din, jeg er imponert. Jeg vil svært gjerne delta på candyen din og har gjort det som skal til

http://krimsogkrams.blogspot.com/2010/01/kaia-feirer-2-ar-med-blogging-og-10-000.html

Ha en strålende uke

Isabell

Toi9 sa...

Gratulerer så mye med de 2 feiringene ;) Utrolig mye fint du har i candyen, så jeg håper jeg har lykken. Du finner et innlegg i bloggen min. Jeg vil følge din blogg, for du lager mye lekkert !!

Toi9 ))

Cecilie sa...

Utrolig mye lekkert du tryller frem. Gratulerer så mye med 10000 besøkende og 2 år...
her er mitt inlegg:
http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/2010/01/kaia-feirer-10-000-beskende-med-candy.html

SannaS sa...

Congratulations!! =)
What a fabulous candy, thanks for the chance! Linked you on my sidebar!
Hugs, SannaS

Trine sa...

Nyyyyyyydelig bloggcandy! Og nydelige kort. Har lagt inn link i bloggen inn og kommer til å bli overlykkelig om jeg er så heldig å bli trukket. Lagt meg som følger også.

Sun_Shine_ sa...

For en flott Blog Candy du har laget til!
Takk for muligheten til å vinne den.

For noen nydelige kort du har laget!

Er nå en følger av bloggen din.
Har bilde og link til Blog Candyen din i sidebaren i bloggen min.

Klem
Solvor

Malwina sa...

wonderful candy! thanks for the chance to win! link in my sidebar and i follower.
http://malwina28.blogspot.com/

Sindra sa...

Varmt grattis till två år som bloggare och Grattis till så många besökare till bloggen!

Jag tar givetvis chansen att vinna så mycket härligt godis! :D

Gratulationer till din kära bestemor! :)

Lägger en länk tillbaka hit till höger i min sidebar.

Önskar dig en riktigt bra vecka! :)

Sindra sa...

Skrev fel om länken i inlägget ovanför. Vill bara rätta till det med att länken ligger till vänster i sidebaren.

Madeleine sa...

Wow! for en flott candy! Gratulerer så mye med 2 år som blogger og 10.000 besøkende, jeg skal nok bidra til at den tellern flyr raskt oppover, for her var det mye fin inspirasjon å hente :)

Randi Th. sa...

Gratuerer nok en gang!!!
Vil gjerne være med på dette og har lagt en link i bloggen min!
Ha en flott dag!
-klem-

Belyona sa...

WOW! Super candy! Thank you for a chance! :)
My link is on a left sidebar http://belyona.blogspot.com/

Camilla sa...

Gratulerer med jubileumet :)

Da har jge skrevet i sidebar'n om candyen din :)

Silje sa...

Gratulerer med jubileum!
Fantastisk candy du har, skjønner det er mange som har lyst på den ;)

Godt nyttår:)

Link til mitt innlegg :

http://siljesbloggerier.blogspot.com/2010/01/candy-hos-kaia.html

Kreative hilsner fra Silje :)

Miss StampAlot sa...

pick mw, pick me, pick me =)

Fattig ung 3 barnsmor,

som begynte med papirhobby i sommer =) trenger noe stasj =)

hihi

Annika sa...

Stort GRATTIS till dina 2 år som bloggare, och även till dina 10 000 besökare. Har tittat runt på din sida på allt fint du har gjort. Har länkat din candy till min blogg! Kram

Gro sa...

Gratulerer med 2 år og mang besøk!
Så masse flott du lager!
Flott candy du har satt sammen. denne må man jo være med på!

Har skrevet om den i min blogg!
Klem fra Gro

Ulltråen`s Kaosheim sa...

JIPPI! Jeg klarte å linke til din flotte blogg og super blogcandy til min blogg :-)
Har lagt meg til som følger også ,så da blir det 3 supre lodd til meg :-)
Her blir jeg nok å luske stadig innom

mamma0709 sa...

Här kommer en svensk som gärna vill vara med och fightas om blogcandy
Jag har lagt en länk och berättat om den på min blog.

=)

Unknown sa...

Wow So Beautiful!!!

Happy New Year!!

Larisa sa...

So beautiful candy! I linked it on sidebar. Thanks for the chance to win it )))

Arnhilds Kreative hender sa...

Utrolig lekre kort du lager og en lekker blogg candy, håper jeg blir den heldige. Ønsker din bestemor tillykke med dagen 31. januar. Hilsen Arnhild

Anne H. sa...

Gratulerer så mye, Kaia!
Nydelig Candy, hyggelig blogg og så mye fint du lager!!
Anne :)

Vanja sa...

Wow, what an amazing candy! Thanks for a chance to win! I'm adding the link in my sidebar and keeping my fingers crossed. :)
Hugs, Vanja

Trine sa...

Hei igjen Kaia!
Takk for den koselige kommentaren på bloggen min!
Jeg har noen flere kort i ermet, men det får vi ha tilgode! Hihi!
For en UTROLIG LÆKKER blogcandy du har lagt ut! Gratulerer med 10000!
Det hadde vært fantastisk å vinne denne, så jeg hiver meg på jeg!
Klem!

Conservatory-Girl sa...

wonderful candy!

added a link in my sidebar and become a follower of your blog.

greetings!

Turid sa...

Gratulerer med feiring! Det ser ut som en alldeles lekker candy, så jeg trekker meg et lodd og krysser fingrer!
Benytter muligheten til å snuse litt rundt i bloggen din jeg :)
Hilsen Turid

Benedicte sa...

gratulerer med feiringen.
har laget innlegg på bloggen min.
klem fra Benedicte

♥ Mys ♥ sa...

Gratulerer med 2 år som blogger og 10 000 besøkende:) Her var mye flott inspirasjon å hente så har lagt meg til som følger. Og candyen, ja den taler for seg selv....*Ü*

Yuliya sa...

Your candy just awesome!!! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. I posted your candy on my sidebar, I'm a follower. http://gavkichavkiscrap.blogspot.com/

Lambi sa...

Så flott blogg du har! Ikke vært innom deg før jeg, men kommer helt klart tilbake for mer inspirasjon for du lager jo kjempe masse fint! Vil også gjerne delta på Candyen din!!! :) Masse lekkert i denne pakken!! :) :) :) Klem

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med 2 års jubileum og så mange besøkende!!
Litt av en blogg candy....masse fint!
Helt fersk i blogg verdenen, men Må bare henge meg på:-)
Hilsen Laila.

Cathrine sa...

Hei hei Kaia! Har lagt inn din blogcandy på min side, nå er det bare for oss å vente! *spennende*

Kjerstin sa...

FOR noen flotte kort du lager! Kjekt å finne bloggen din og jeg har nå lagt deg til i blogglista mi sånn at jeg får med meg oppdateringene dine :D

The word is spread inne hos meg. Tusen takk for mulighet til å bli med på super candy!

Scrappy klem C",)

Anonym sa...

Hei
Skulle gjerne blitt med på blogcandyen din, men ingen blog, inngen candy.... Sånn er det når ein ikkje gidder å lage egen blog :-) Takk og lov for at du gidder!!

Guri

Anne sa...

Oh my, den pakken vil jeg vinne!
Jeg er meed! :D

Janniche Drivdal Eriksen sa...

gratulerer med så mange besøkende
da har jeg linket til deg og
blitt følger av bloggen din
farmoren min hadde også bursdag 31 jan - i år hadde hun blitt 110 år - men hun ble hele 99 1/2 år så jeg er heldig som hadde så lenge
klem

Janniche Drivdal Eriksen sa...

er det mulig da?
glemte jo linken her kommer den
http://jannichesscrappogkort.blogspot.com/

Familjen Karlsson sa...

Tack för en massa inspiration! Verkligen utrolig flotte kort! Hoppas på tur!

Lenas kort sa...

Hærlig candy :-) Jeg har nå linka deg til siden min :-) Gratulerer med jubeleumet :-) Ha en fin kveld :-)

Janne-Lise sa...

Så mye fint du lager :) Og du har jo laget en kjempecandy her jo !!

Jeg har linket deg i sidebaren min og fortalt litt om candyen din. Jeg melder meg også som følger av bloggen din :)

Agus sa...

Hi! lovely blog candy! Thank you for the chance to win.
I have already linked your candy on my sidebar:)
Agus

Lena sa...

Wow Karianne! For en fantastisk blogcandy du har lagt til. Selvfølgelig vil jeg være med i konkurransen om denne! Du er så utrolig flink til å lage kort. Eg har hatt liten tid etter jula, men håper jeg skal komme i gang igjen om ikke så lenge. Bare eg får rydda hobbyrommet mitt :P Legge link til candyen din i bloggen min :) Ha en fin dag.
Klem

Anonym sa...

Grttis på 2 års dagen och tack för att du så generöst delar med dig av härliga scrapsaker. Självklart vill man vara med.

http://helenesscrapbooking.blogspot.com/

Anette sa...

Fy søren så mye lekkert du lager! Glad jeg fant denne bloggen!
Er selvfølgelig med på feiringen din:)

HegeHB sa...

Gratulerer med jubileet. JEg er gjerne med på bloggcandy - og jeg har blogget om deg og lagt deg til i blogglista mi:)

Hildes Scrappeunivers sa...

Er veldig gjerne med på denne fantastiske bloggcandyen din! Har linket til deg og følger deg også videre :)

Hilde

UlrikaT sa...

WOW! Vilken härlig blogcandy!
Gratulerer med en masse besøk og til 2 år! :)
Jeg har laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2010/01/blogcandy_14.html

Papirskreppa sa...

Flott blog candy. Gratulerer. Vil veldig gjerne vinne. Legger en link i med bilde bloggen min. Følger bloggen din :)

Tone sa...

Så kreativ du er!
Bølir morro å følge deg videre og for en flott blogg candy du har laget i stand!

Anonym sa...

I inclination not concur on it. I think precise post. Expressly the title attracted me to read the whole story.

Eline sa...

Gratulere med feiringen. Ikke rart mange har funnet veien hit. du lager masse flott. =0 Jeg vil gjerne være med i den flotte blogcandyen! Krysser fingrenen =)
Ha en flott helg.

Iren sa...

Heia!

Så koselig at du titter innom bloggen min :)

Så var det en flott bloggcandy du hadde :) Legger inn bilde på bloggen min av den jeg ;)

Gratulerer med alle besøkene på bloggen din :)

Ha en fin helg!

Klem

Trine Pedersen sa...

Gratulerer med jubileet. :) For en super blog-candy. Hiver meg med jeg. Legger meg til som følger også for her var det mye flott du.

Klem, Trine :)

Svirrevippen sa...

Synes du har en veldig lekker blogg og har stjålet litt inspirasjon her i fra :) Er vilt forelsket i blonder å legger blogcandyen din i sidebaren min :)

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Kaia og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. For en fantastisk blogcandy du har - klart jeg er med. Jeg har linket til mitt innlegg her og er følger også ;)

Ha en herlig søndag videre!

Lena Katrine sa...

Gratulerer så masse Kaia!
Og for en utrolig flott candy du har gående - den vil jeg gjerne være med på :)

Ha en flott kveld!
Go'klem

Nikki sa...

Fantanstic Candy and Congrats on all the hits
I've linked u in my sidebar
thanaks for the chance
Nikki

Anonym sa...

Hei Kaia!
Ja nå har jeg og funnet veien til bloggen din! Og guri så masse flott du lager!
Masse lekkert!
Har lagt meg til som følger fordi bloggen ser veldig inspirerene ut!
Og ja... Jeg benytter anledningen til å være med på candyen din!
Den var helt fantastisk!
Har laget et innlegg på min blogg med bilde og link til deg:-)Håper på det beste! ;)

Ha en flott søndagskveld og en fin uke!
*Spendenne fram til 31. januar!*
Hilsen fra Hanna

Tonje - fantorangen sa...

Gratulerer med feiringen! Jeg hiver meg gjerne med i feiringen og har linket til deg i sidebaren i bloggen min :)

Klem fra Tonje

Marianne sa...

Gratulerer med rundt tall, kjempeinspirerende å lese og se i bloggen din!
Bilde og lenke finnes i sidemenyen på bloggen min, og jeg er en følger.
Ha en super dag!

Sivic sa...

Gratulerer med jubileumet!!
For en flott blogcandy du deler ut, det er nok mange som ønsker å bli den heldige vinneren : )
Ha ei fin og kreativ uke!!

Valentina sa...

What a great candy. I hope I can take part.

Hugs
Valentina

Kosemilla sa...

Heldig er den som vinner denne blog candy'en!
Krysser fingrene for at det blir meg, men ønsker alle lykke til! :-)

Bococco sa...

Utrolig mye fint! Jeg har laget ett innlegg hos meg med bilde og link. Håper jeg vinner! :) http://bjortomt.blogspot.com/2010/01/blogcandy-hos-kaia.html

Guro sa...

Gratulerer så masse, 10 000 var litt av et tall. Masse fint inne hos deg, så jeg tillater meg å følge deg videre på veien.
Nydelig candy, jeg er mektig imponert. Legger inn bilde å link nå.
Ønsker deg en fin kveld :-)

Anonym sa...

Kjempefin blogcandy som jeg gjerne vil være med på! Grattis med så mange besøkende!!
Ha en fin fin dag videre:-)

Klem:-)

Scraptrollet sa...

Hej från Sverige!!
Underbar blog, och jag kan ju inte motstå chansen att vinna lite blogcandy. =)
Här är länken till min blog http://karlsdal.wordpress.com Jag har lagt till en länk till dig i sidebaren...
Kramar //Ameli

Ingunn sa...

Hei!
Grattis med så mange besøkende - ikke så rart ser jeg - du har masse nydelige kort i bloggen din!
Har lagt deg til i bloglista mi, og link til candyen ligger i sidebaren.

Evy sa...

Superfin blogg du har! Og jeg vil gjerne være med på feiringen! Har lagt meg som følger og har linket tl deg på bloggen min .-)
Hilsen Evy

Nine sa...

Hei Kaia - så flott blogg du har og så morsomt med så mange besøkende. Blogcandyen er jo helt topp og jeg håper selvsagt å være den heldige vinner. Har lagt med som følger hos deg og selvsagt linket til candyen i min egen blog.

annes paperfun sa...

Gratulerer så masse med 10.000 besøkende...du lager så mye flott og det er alltid så koselig å besøke bloggen din.
Ha en flott dag!
KLem Anne

Line sa...

Her var det virkelig masse flotte saker. Har linket til deg i sidebaren min. :-)

Sanne sa...

GRATTIS!!!
Vilken ljuvlig candy, vill inte missa denna chans!! :)

Freetany sa...

Congratulations!!! Super wonderful and great candy. I will link your candy to my sidebar http://freetany.blogspot.com/.
greetings from Ukraine!!!

Наташа Бумага-Марака sa...

Hi!
Your candy on my blog's side bar!
http://ur-la-la.blogspot.com/

Nataliya :)

Cowgirl sa...

Skøn blog du har og Tillykke med de første 10000 besøgende. Jeg har lagt link til din blog via min egen blog, så jeg håber at blie den heldige.

cve sa...

Hi, Kaia! very sweet candy! best regards from Ukraine!
http://cvetichka.blogspot.com/

Siri Fjørtoft, kaBoks sa...

Heisann Kaia!
Gratulerer med 2 års-dagen! Eg har lagt dek til i candybaren min. Håper det er greit! (Eg postar nye innlegg kvar dag, så eit innlegg forsvinn alt for raskt frå framsida :-S

Det var ein utrulg flott candy du har laga, og det skal bli spennande å sjå på bloggen din :-)

Eg har også to feiringar gåande på bloggen min, og to candy. Hadde vore koseleg om du vil vere med!

http://hundoghand.blogspot.com/

Siri

Anonym sa...

Heisann ;o)

Jeg blir gjerne med på bloggcandyen din - så fin premie.

Jeg har bloggen din på min bloggliste og er stadig innom og leser innleggene dine.

Ha en fin dag.

Klem Jeanette

Yuliana sa...

Wonderful works! And very nice candy!

http://scrapbookquest.blogspot.com/

KarenB sa...

Hi Kaia, Congratulations on your milestones!! Your blog is just lovely. I'd love to join in, and I've linked you up on my sidebar. Thanks :)

Mutte sa...

Sikken en skøn candy. Det er nogle rigtig flotte kort du laver

WencheP sa...

Herlig og flott BlogCandy. Lekker blog du har!

Siwert sa...

Så utrolig flott blogg du har :D
Grattis med feiringen.

Klem Siw

Scrapporilla sa...

Så mye flott å se i bloggen din!
Har lagt meg til som følger, og har også postet candyen din i bloggen min. Gratulerer så mye med utrolige 10.000 besøk!

Vicenti sa...

Kaia te descubri a través del blog de Marimer,y comprobé todas las cosas maravillosas que haces,cada vez que puedo me paso para ver que has hecho,me encantan tus trabajos y porque no?me apunto a este sorteo que haces de tantisimos detalles,gracias y saludos.

majsan sa...

Gratla med flotte blogg og bestemors bursdag. Har lagt til din blogcandy i min blogg, med en liten kommentar. ha det så trivelig hos bestemor den 31 da...klem maria

Trine sa...

Hei KArianne!
Nei da, jeg legger ikke kortene helt bort... De er bare på ferie! Hihi! Alt kortutstyret er fortsatt fremme og lett tilgjengelig, bare at de har byttet skrivepult.
Neste kortkveld møter jeg opp med utstyr og tekoppen, som vanlig . Yess!

Lone sa...

Stort tillykke med dit 2-års jubilæum som blogger og ikke mindst med antallet af besøgende ;)
Sikke en lækker blogcandy, mange tak for muligheden for at deltage. Jeg har lagt billede, link og en lille kommentar på min blog om din lækre blogcandy.
Lone_svea: http://lones-scrap.blogspot.com/

Clary sa...

Vilken candy!!!! Jammy!!!
Jag har lagt till den i min Sidebar!
http://clarys-pyssel.blogspot.com/

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye med 2 år som blogger - og ikke minst med så mange besøkende!

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og har linket i sidebaren av bloggen min samt at jeg er følger. :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

Petraso sa...

Gratulerer! Du lager flotte kort syns jeg !!! och vilket underbart canfdy du bjuder på!
Jag linker och folger din blog
Ha en kempefin vinter!

Linapyssel sa...

Grattis till alla dina besökare! Nu är jag en stolt följare av bloggen och alla vackra kort du gör!!!
Länkat med bild på sidbaren!
Må så gott
Kram lina

Rosa Forino sa...

complimenti per i tuoi lavori sono molto belli
sono felice di partecipare al tuo blog candy...
ti ho conosciuta per caso, incrocio le dita e spero... ;-)
domani sei su http://blogcandymania.blogspot.com/
i am old follower

Net sa...

Congratulations - I can't read Norwegian - I'm guessing this is for your birthday! Hope its fab!

Lill sa...

Heihei..for en nydelig side du har og så masse flott du lager.Er selv begynt me scrapping nettopp og har egentlig en interiør blogg men blir nok mer hobbyblogg etterhvert!
Jeg vil gjerne være me i konkurransen din og skal legge ett innlegg om deg på bloggen min.Om jeg vant dette hadde jeg blitt kjempeglad,tenke alt det flotte jeg kunne lært meg å lage..flott inspirasjonside!Ha en flott søndag og ta gjerne en titt innom min blogg..klem

Anonym sa...

Blir gjerne med på trekningen av din blogcandy, og gratulerer med de 2 år.
Hilsen Mary
harald.j@getmail.no

Amikadeja sa...

What a giveaway!!! Gorgeous!

I hope I'll get it ;-).

Beautiful blog, by the way! Congratulation for 2 years of blogging!

Sande sa...

I just found your adorable blog! And what a candy! I put your blog on my sidebar.

Hugs, Sande

Pia sa...

woooow Kaia sikke en lækker candy, super skønne ting og sager, rigtig guf. Tillykke med dit 2 års jubilærum og de mange besøgende. Du må have en dejlig sønda.
knus Pia

Yvonne sa...

Wow, for en fantastisk candy! Har laget link på siden min, og har lagt meg som følger. Litt flaut, for jeg var sikker på at jeg var det allerede jeg...
Gratulerer med jubileene!
Klem, Yvonne:)

Unknown sa...

wow that is some wonderful csndy what a wonderful stuff you are offering thanks for being so generous. Hope I'm the lucky.
Greeting from Italy
Barbara

Lill sa...

Heihei..takk for kommentar på bloggen min..eg har brukt mange timer foran pcen for å finne inspirasjon til kort så det har vel litt av æren:)Har nettopp fikset litt på bloggen min så det kommer straks ett innlegg om bloggen din og candyen din:)Håper eg vinner:):)
ha en flott søndag videre..klem

Bodil sa...

Gratulerer med mange besøkende :) Så flott candy du har. Jeg har lagd ett innlegg i bloggen min, med link till denne. Har også lagt meg til som følger av din blogg :)

Tina's blog sa...

Super fin blog candy du har. Meget meget flotte kort du har lavet, meget inspirerende

Knus Tina

Ragnhild sa...

HeiHei... :) Så fin en blogg du har, å du lager jo så masse fint! ;) Gratulerer med feiringa. Blir virkelig inspirert av deg :) Så nå følger jeg deg.
Å for en blogcandy da, går jo ikke an å ikke være med på den.. hehe..:)
Er litt fersk i scrapping enda, men jeg elsker og holde på med det, Lærer masse nytt hvær dag, å det er jo veldig enkelt og finne inspirasjon på bloggen din værtfall, så masse fint du lager altså:)
Har linka til bloggen din i min.
Håper du får en kjempeflott uke! :)

Hær er link til bloggen min:
http://hobbykrokenmiin.blogspot.com/

Klem fra Ragnhild! :)

Annette sa...

Har i dag været inde på din blog for første gang. En super dejlig blog, som jeg glæder mig til at følge i fremtiden.

Samtidig vil jeg sige det er en super lækker blogcandy du har gang i, hvem vil ikke gerne vinde den.


God dag,
Annette

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

For en super blog du har. Så mye fint du lager. grattis med 2 år som blogger og mange besøkende.
Slenger meg på candyen og som følger. Ha en fin fin dag.

Inlegget om blogcandyen finner du her:
http://scrappingalsverden.blogspot.com/2010/01/enda-en-blogcandy.html

Klem fra Grethe

Brit sa...

Sikke en spændende blog du har. Den vil jeg glæde mig til at følge i fremtiden.

Knus

Berit sa...

Tillykke med feiringen!
Jeg vil gjerne være med og feirer deg med innlegg i bloggen samt i sidebaren ;)

Du lager nydelige kort og annet!

Klem

SuZeQ sa...

Ohhhhhhhhhh yes! These treats will sit nicely on my studio table. Please pick me!

Kjersti sa...

For en flott blogcandy! Linken er nå på plass i bloggen min :) Må også få si at du lager kjempe fine kort!

tgilberg sa...

Wow! For en super candy du har!
Og fin blogg. Bookmerker deg så jeg kan kose meg en dag jeg har litt bedre tid! :D

*klem*

http://tgilberg.blogg.no/1264445317_blogcandy.html

Gabriella sa...

GRATTIS till alla besökare!!!

Härlig blogg du har, och tack för en chans att vinna din gigantiska blogcandy.

Jag har skrivit om ditt firande i min blogg, och lagt in en bild.

http://beingbarkeryd.blogspot.com/2010/01/candy.html

anette sa...

Hei!
Kjempe flott blogg og bloggcandy! :) Har lakt en link fra bloggen min og blitt følger :) ha en fin kveld!

Mette sa...

Tillykke med de 2 år på bloggen.
Jeg har lavet et link på min blog:
http://mettesscrapbooking.blogspot.com/

Birgit sa...

Så flott blogcandy du har:-) og en superfin blog, gleder meg til å følge deg. Har lagt deg til sidebaren min.

scrapy sa...

hello, un super blogcandy !! J'aime tout ,tout , tout ... tu es vraiment très talentueuse, tes réas sont superbes! bisou

Kimmie sa...

Hi Kaia

Gratulerer med å få så mange besøkende.

Wow Jeg tror dette en herlig candy!
Jeg har candy i bloggen din sidefeltet vanmijn plassert med en link tilbake til deg.
Og er du også blitt en tilhenger.

Takk for denne sjansen til å vinne din candy!

Come to visit my blog here

XXX Kim

. sa...

Åh vad mycket fint det fanns på din blogg.Har blivit följare och har länkat till bloggen via blogcandy bilden.
Min adress är:http://pysselrum.blogspot.com

Kristina sa...

Sikke en fin Blog :)
-Og en fantastisk Candy. Tænk du vil dele ud af det.
Tak for kigget. Jeg vil kigge forbi en anden dag igen :)

Emma sa...

Åh så många som följer du va kul och vilken candu du har. Må så gott. Emma http://pyssligaemmabella.blogspot.com

Olga sa...

I like your blog and works very much, I'm only the beginner so have a lot to learn from you.
Oooooh lucky someone! Great candy! It very fits vintage style I adore! Thanks for the chance to win it, I've linked you to my sidebar. Happy Birthday to your mother! I had mine recently January 19 :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer så mye til deg! Er med på feiringen din - en så lekker candy som du frister med - den vil jeg så klart gjerne være med på.

Jeg sprer ordet om candyen videre i min blogg.

Ønsker deg ei videre fin uke! :)
Hilsen Hege

Gosia sa...

Hi!
Congratulations on your blogaversary !!!!
Thanks for the chance to win such lovely candy! I added a link about it in my sidebar!
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

Ann Katrine sa...

det er da bare en rigtig lækker blogcandy, som jeg håber på at vinde. ha' en fortsat go' uge

Lisa sa...

Kul med en blogcandy från Norge, det vore nåt att vinna, försökte lägga upp de fina bilderna men det ville inte min dator...

http://iloapp.lisasgarage.se/blog/bloggen?Home&post=13

sbrodolina sa...

wow that is some wonderful csndy what a wonderful stuff you are offering thanks for being so generous. Hope I'm the lucky.
Greeting from Italy
irene

Unknown sa...

Здравствуйте Kaia. Очень большая и красивая конфетка!! Я тоже учавствую)). Картинку разместила в своем блоге.
How do you do Kaia. Very big and beautiful cany!! I too take part)). The Picture has placed in its my blog.

Unknown sa...

Добрый день, Kaia'!!
Мне очень нравятся ваши работы!
Желаю вам творческих успехов!
И с огромным удовольствием поучаствую в розыгрыше конфетки!
ссылка на боковой панели:
http://airr20.blogspot.com/

Petra sa...

Inget svårt beslut att följa din fantastiska blogg!
Gratulerar till dina 2 år som bloggare och 10000 besökare.
Jag tar gärna en lott i din fina candy.
Har länkar i sidebaren av min blogg.
Klem Petra

FarHai sa...

Wow, Kaia!!! This is some awesome candy.
Thanks for a chance to win those yummies ;o).
I'm a follower and I posted your candy on sidebar in my blog.
http://farhai-n.blogspot.com/

Anonym sa...

Gratulere med feiringene. Jeg vil gjerne være med. Så mye lekert du lager. Begynte å lage kort for snart 2 års siden. Kjempegøy.
Har ikke blogg.

Seascape sa...

Gratulere med 2 års dagen og med så mange besøkende.

For en fristene candy.

Jeg har laget et lite innlegg i min hobbyblogg. Jeg følger deg gjerne for her kommer jeg gjerne på besøk igjen for å titte på alt det fine du lager.

Ha en riktig fin helg.
Klem

Merethe sa...

Gratulerer med 2 års blogging og 10000 besøkende. Jeg har lagt til en link i bloggen min. Jeg er ingen erfaren blogger, har akkuratt startet.
Det er masse flott du lager så det var gøy å ta en runde i bloggen din.
Du trekker vinneren av candyen den 31. januar på din bestemors bursdag - den dagen blir jeg 36 år :)
Ha en flott helg

Elisabeth sa...

hei! hurra for så mange besøkende! det er ikke verst! legger bilde med link på siden av bloggen! :)

Jenny V. sa...

Congratulations on your blogaversary! Thank you for the chance to win such awesome candy! I've posted about it in my sidebar!

Jenny V.

Hilde sa...

Hei på deg Kaia!
Fantastisk flott candy du har her! <3 =) Jeg har linket til candyen din i min blogg : http://brendryensresidens.blogspot.com/

Stine sa...

Så spennede da! Jeg slenger meg på i siste liten jeg og både følger og linker tror jeg ;)

Nancy sa...

Congrats! Amazing and beautifull blogcandy. I'm a follower and will put your blogcandy in the sidebar of my blog.

Pirueta sa...

Første gang prøver å delta i en slik uvanlig stykke godteri, så mange interessante, uvanlige, vakre ...!!! Tusen takk for muligheten til å vinne!
Bli en fast leser av bloggen din er veldig fin hvor mye er bare så mange interessante ideer, ser jeg og beundrer! Bravo!
Min blogg: http://venzelya.blogspot.com/

Katarina sa...

Grattis till så många hits. Jag har länkat din blog på min candypost:

kamadesign

May-Bente sa...

Måtte bare runde av til 200 kommentarerer.....ååååå jeg er såååå spent!!!!

Hvem vinner????????????????????

nannala sa...

thanks for the chance to win that huge and awesome candy :)
I put it in my sidebar and get my fingers crossed waiting to the results ! I think I'll follow you - your cards and stuff are nice !

Anonym sa...

Gratulerer så masse!!!

Jeg har laget et innlegg i bloggen min, der jeg linket til bloggen din: http://monaskort.blogspot.com/2010/01/kaias-jubileum.html Har også lagt meg til som følger. Kjempeflotte premier!!!

Solveig sa...

bedre sent enn aldri :-) Nå har jeg sett igjennom bloggen din og laget et innlegg på min.
Takk for mye inspirasjon :-)
tvi tvi denne gevinsten hadde vært kjekk å vinne :-))

Cecille sa...

Meget fine kort du laver - de er rigtig flotte. Tillykke med 2 år blogjubilæum :-)