Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 6. september 2009

Kort av KUN restepapir nr. 3

Her er et restekort til.

Side 2

Side 3.
Her måtte jeg jukse med litt sløyfebånd for å skjule skjøten på arket, (hadde ikke langt nok resteark)
Og baksiden, med mitt personlige stempel.

Har brukt:
Mørkebrun bazzilkartong.
Mønsterpapir fra Imaginence.
Stempler fra WOJ, Stempelglede og Norsk Stempelblad.
Qc-sommerfugl dies.
Blomster fra Prima og Papirloftet.
Sløyfebånd og hyssing.
Og charms fra ebay.

Ha en flott søndag alle sammen.
Her går det i marsvin, stakkaren er bare 9 uker, og litt halvredd alt det nye rundt seg. Spiser ikke, og drikker lite, men det kommer seg vel når han/ho blir litt husvarm.
Emilie er litt småbekymret........

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nok et nyyydelig kort;D! Kjekt å bli kvitt restepapiret;D! ha en fortsatt super søndag!!
Klem ida:o)

Pia sa...

så flot kort, uh jeg er så slem til altid at tage et nyt ark papir så jeg har rigtig mange rester

Anonym sa...

Så nydelige kort du lager!!! Det ser så gøy ut med stempelfarging, har ikke fått prøvd det enda! Takk for søte ord til meg :)

May-Bente sa...

Så flink du er!!!
Kjempe skjønt var det på alle sider nok en gang:=)
Motivet du har brukt er så lekkert( har det selv)herlig fargelagt, Kaia!!

klem:))

Yvonne Hagane sa...

Kjære vene, jeg hadde aldri klart å lage noe så nydelig bare av rester. Flotte kort!!

Torill sa...

Disse restekortene dine er jo så flotte! Skulle ha gjort noe med mine rester jeg også... men da hadde jeg aldri blitt ferdig...

Har ingen store planer om Saudatur akkurat nå... men hvem vet? Vips!!!
klem