Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 16. juni 2009

Bryllupskort nr 3.

Her er kort nr 3.
Med samme papirer som jeg har brukt før, hvit og brun skimmerkartong, og mønsterpapir fra Imaginece (klarer aldri å skrive det rett), fleur de lis heter det. Av stempler så har jeg brukt de to bryllupsstemlene jeg har, og "til Brudeparet" er fra Kreativ Hobby.
Swirl fra Prima, qc-blad, spellbinders, doly lace punch, roser fra papirloftet, og litt sløyfebånd.

Side 2
Med det nydelige diktet av Farid Al-Din Attar, roser fra Papirloftet, sløyfebånd, og Kjærlighetsstempel fra Stempelglede.

Og som vanlig er side 3 til å skrive en hilsen på.
Pyntet med Doly Lace punch.

Baksiden.
Her drar brudefølget avgårde....
Har brukt det samme som på de forrige sidene.
OG, tror dere ikke jeg fikk bestilling på ENDA ETT bryllupskort....
Og ho vill ha ett som lignet på kort nr 2.
Ha en fin kveld dere....... :o)

7 kommentarer:

Torill sa...

gosh!!!
Nydelig!!

Maya sa...

Nydelig,nydelig!!
De er jo så utrolig gjennomførte og stilige,så skjønner godt du fikk flere bestillinger :)
Ha ei fortsatt flott uke,
klemmer fra Maya:)

Trine sa...

Hei igjen!
Jeg takker så mye for tilbudet, men jeg drar på tur på fredag. Jeg trenger absolutt hjelp med dette, så jeg håper du tar meg et kurs når jeg kommer tilbake. (=
Kjempefint bryllupskort dette også!
Vi snakkes da.
Klem!

Jannhild sa...

Nydelig flott bryllupskort, Kaia!! Nydelig gjennomført på alle sider!

Klem

♥ Kari ♥ sa...

Så utrolig mange lekre bryllupskort Kaia!!
Du har gjort et nydelig arbeid på alle sammen! Gjennomførte på alle sider i nydelige farger og med kjempelekker pynt!!
Klemmer fra Kari

Pia sa...

kæmpe nydeligt

May-Britt sa...

Nydelig kort i herlige farger.
Ønsker deg en flott dag.
Klem;)