Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 26. oktober 2008

Julegave

Jeg har pyntet et CD-cover. Vi har brent en Roger Waters konsert til vår svoger. og den har han hatt lyst på lenge. Nå nærmer det seg styggfort jul, så da....

Sånn ble den inni. Papiret tar du av, så ligger DVD'en under. Mønsterpapir fra Papirgleder, blomster fra Prima, rundeller fra Unik Hobby, motiv fra Hanglar, swirler fra Stempelglede, og tekster fra Norsk Stempelblad.
Håper alle har hatt ei fin og kreativ helg.
I morra er det ny uke og nye muligheter :o)

1 kommentar:

Torill sa...

Denne var skikkelig koselig da!! Regner med han blir kjempefornøyd;-)
Tusen takk for kommentaren i bloggen min. Ja jeg har kosa meg skikkelig i helga - sprudlet over av kreativitet!!!
klem