Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 8. april 2008

Kort jeg har laget i løpet av helgen


Nå er det jo absolutt tid for konfirmasjonskort, så her er et guttekort, det er pyntet inni også,
men jeg tok ikke bilde av det


Bursdagskort til jente, har prøvd meg litt på "lag på lag". Synes "stempelgal" er utrolig flink
til det.


Enda et konfirmasjonskort, men til jente nå. Det er pyntet både inni og på baksiden, men har
ikke tatt bilde av det.


Et rosa konfirmasjonskort. Liker veldig godt fargene i dette kortet.
Har pyntet inni dette også.....


Baksiden ser sånn ut.

1 kommentar:

Trine sa...

Hei på deg!

jammen ble det fint gulvet til jenta di,å så varm farge!
Å nydelige komfirmantkort! Stilig med lag på lag! Du er rå-flink!! Liker den stilen jeg også, men er ikke flink til det selv.

Det ble ikke noe kortkveld på meg på mandag! Ble humanbiologi i stedet. Spennende det også da, men..... )-:

Ok, da må du ha en fin dag!
Så kikker jeg innom igjen snart.

KLÆM!