Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 15. februar 2012

Ett babykort til en prins denne gang.....WOC #42

Har fått bestilling på et par babykort til. En gutt og ei jente, først ut er guttekortet.
Jeg har laget et posekort denne gang.
 Forsiden...
 Zoomet inn på den skjønne babyen som jeg har fått av Randi...
 Charms som jeg fikk i That's so cute premien min fra Korthobby
 Tag'en inni kortet....
 Baksiden av tag'en...
Baksiden av kortet...
HAR BRUKT:
Brun papirpose.
Blå bazzill kartong
Mønsterpapir fra Pion Design , Valentineenglar.
MS punch Lace Heart
Bilde fått av Randi
Kakeservietthjerte..
Blomsterkrans og swirl fra Memory box
Blonde, blomster og pearlspray fra WOC
Branch from Marianne Design
Sommerfugler fra Pion Design's klippeark, Från mitt hjarta.
Charms fra Korthobby
Bling fra Papirdesign.
Personlig stempel fra ....?????
Fuglene på en streng er fra Tim Holtz.
Baby text fra Kreativ Hobby ??
Seem binding bånd farget med Faded Jeans.
Blonden er farget med glimmermist, farge Frost.
Blomstene har fått litt Stickles Stardust på seg...

I'm joining Wild Orchid Crafts #42: Love is with this card

10 kommentarer:

Eddie sa...

Nydelig!! De charmsene var så fine!!
Klem fra Anne:)

Hilde sa...

Så vidunderlig nydelig Kaja!!
rett og slett elsker kortet ditt.

Nina sa...

Kjempelekkert !
:-) Nina

Guri sa...

Enda eit nyyyydelig babykort!

Sissel sa...

Nydelig posekort, fine farger og søtt motiv. Veldig fint med den diestingen rundt motivet.
Klem Sissel

Pink Lady68 sa...

Åå, så nyyyydelig babykort!!
Vakkert motiv og pynt!!

Ha en fin dag!
Klem Laila.

Inger Marie sa...

Åååå dette var skjønt Karianne:) Hvilken dies har du brukt, den var lekker:))Ha en flott helg! God klem

Kari sa...

Denne var alldeles nydelig KArianne.

Klem mamma

free fundraising sa...

This type of cards are extra ordinary look and creations.It look so beautiful.Butterflies,flowers are look so different and nice.

Eli Kristin sa...

Nommen, noe så skjønt! Så flott dette kortet var, lekre detaljer til vesle bebisen :)