Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 9. februar 2011

Valentinepose.

Nå er ikke jeg den som har mest sansen for Valentinesday, men jeg fikk så lyst å lage en liten pose til min kjære som jeg skal fylle med noe godt. Han jobber overtid, og da må han jo ha noe å kose seg med *lol*
 Og sånn ble den...
 Zoomet inn på blomster og motiv.
Som dere ser så har Gorjuss-jenta nettopp kommet hjem fra Egypt. Ho er så brun og fin *lol*
Baksiden...
Har brukt en liten hvit pose.
Spellbinders frameabilities.
Cuttlebug "Love" plate
Motiv fra Funky kits, fargelagt med distressink refillere.
Blomster fra Storyteller.
Sommerfuglpunch fra MS
Personlig stempel fra Papirgleder?

Er med på disse utfordringene:
Takk for at du legger igjen en kommentar. Det er så koselig å lese igjennom de, og jeg setter utrolig stor pris på de.
Klem fra Kaia

15 kommentarer:

bojose sa...

Så fin pose du har lagd, den rammen var nydelig.
klem :)

Gro sa...

Det var en nydelig pose. Og fyllt med godis er det jo en herlig gave.
Klem :o)

Curlybear sa...

Wow Beautiful card, and fabulous design and layout,

thanks for sharing with us at Secret Crafter: 120 Valentines

Good luck with the challenge,
Hugs Bridget :) x.
SCSC DT

WencheP sa...

Så herlig flott! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Anette sa...

Å den va kjmpe fin :) Da blir nok mr.Sandal fornøyd :) Flinke e du!! klem lillesøss <3

Anne sa...

Så kjempeflott pose da, artig å lage poser av sånne former. :)
Nydelig motiv og fargelegging.

Klem.

scrapn_momof2 sa...

Absolutely GORGEOUS!! Thank you for joining us over at Craft Us Crazy.

Mandy sa...

Kaia your card is so beautiful, I love the shape and the sweet image you've used
hugs Mandy xx

Mette sa...

Nydelig og lekker pose!! Koselig med en slik gave:)

Ha ei riktig god helg:)

Klem Mette

~Jeri~ sa...

Gorgeous!! Stunning work!

Thanks for joining us at Craft Us Crazy and hope you'll join us again!

Helen sa...

Lovely card!
Thanks for joining us at the SCSC!
Helen x

Torill sa...

Den ble jo skikkelig lekker da!!!
Koselig med litt kos:0)

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!!
ha en strålende dag!!
klems

mettepip sa...

Dette var en nydelig og koselig gave som jeg sikker på at han setter pris på!
klem fra
Mette

Sprytebyrd sa...

Beautiful!
Thanks so much for playing along with the Card Makin' Mamas on our Valentine Challenge! Good Luck!
Hugs! Dee Sprytebyrd's Sentiments

Jenni sa...

Gorgeous! Thanks so much for joining in with the Crafty Calendar challenge.
Jenni x