Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 4. november 2010

Julegavepose

Har prøvd meg på en julegavepose
 Sånn ble forsiden..
Baksiden.

Har brukt en brun pose (som jeg har fått av min lillesøster fra jobben)
Rød Bazzilkartong.
Mønsterpapir fra 3ndy design, papirgleder og Ladybug & Friends
Bølgekartong.
Motiv Fra Magnolia, fargelagt med distress ink refillere, og glitter på snøen
Snøfnugg-charms fra ebay
Blomster og blad fra en gammel lysmansjett.
Håndtakene er fra taxfree'en (Handtaket til Underberger eska)
Her kaster vi ikke mye......(",) 
Tekst fra Norsk Stempelblad, og mitt personlige stempel fra ebay.

Jeg melder meg på disse utfordringene:
Anonyme scrappere: Årets koseligste utfordring
StampARTic: Julekort med glitter
Wild Orchid Challenge: Classic Christmas
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer,,,
Klem fra Kaia (",)

9 kommentarer:

Karialov sa...

så koselig og fin pose. :D :D

Hanna sa...

WOW WOW WOW, Kaia! :)
Vilken vacker julgåva!
Än en gång en helt fantastisk kreation från dig, vännen!
Precis som alltid syns det hur mycket kärlek du lägger ner på dina skapelser, och din färgläggning är helt underbar!

kram från Hanna

Anne sa...

For en knallflott julepose, herlig pyntet. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

oheidia sa...

Så nydelig julepose - hærlig motiv og fine ark. Veldig koselig resultat :=)

Kim sa...

Oh my goodness this is adorable hun! WOW What a beauty! Your certainly rocked the classic christmas challenge! Thanks so much for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Anonym sa...

ÅÅ så fin!! komme rett i julestemmning :) Kjekt å se ka du fikk ut av posen :) Du e super dyktig!

klem fra lillesøss <3

Marimer sa...

Aaaaah!!!, esta preciosidad se me habia pasado, maravillosa, Kaia, pero que te voy a decir cuando has crecido en arte una barbaridad, felicidades, mi nniña.
Besitos.

SasSa sa...

Kan bara ställa mig i kören och säga WOW! En underbar påse!
MEN vi har en liten regel i StampARTic. Kortet får bara delta i vår utmaning om det ska vara ok. Så lessen!
Hoppas du deltar igen men då såklart med något endast för vår utmaning. ;)
Önskar dig en mysig kväll.
Med välig hälsning SasSa

Dena sa...

Very cute! I love those papers!
Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this time around!
Hugs, Dena