Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 26. september 2010

Skrappekammeret #15

Denne gang er Skrappekammeret sin utfordring: 
Bruk to forskjellige mønsterark og tekststempel.
Her er min løsning:
Malen til kortet fant jeg hos Marianne
Har brukt rosa og gul Bazzill kartong.
To (tre) forskjellige mønsterpapir fra Maja Design, sommartider-serien.
Motiv fra WOJ, fargelagt med distress ink refillere.
Tekst fra Else Iren Meling, venneplaten.
Spellbinders, label six, petite og scalloped ovals.
Blomster fra Papirloftet, Prima og storyteller.
Gult sløyfebånd.
Sløyfa som holder kortet sammen.
Wild Orchid Crafts utfordring #6, vil ha sløyfer og bånd, så jeg hiver meg med der, og håper det holder med den ene sløyfa.
Knytt opp sløyfa, og sånn ser det ut inni
Tekster fra Norsk Stempelblad.
Tekst fra Kreativ Hobby, og skrivefelt.
Baksiden, med mitt personlige stempel fra ebay.
Zoomet inn på blomstene som har fått litt stickles på seg..
Og zoomet inn på den skjønne WOJ jenta..
Wiff of joy #88 vil se takkekort denne uka, så da slenger jeg meg med på den også.

Takk for alle søte kommentarer dere legger igjen..
Ha ei super ny og ubrukt uke.
Klem fra Kaia (",)

18 kommentarer:

Kathy sa...

WOW this is beautiful!! I love this sweet image and your colors are so pretty!! That style of card is fabulous as well and your ribbon and bow ~ just beautiful!
:)Kathy

Pink lady sa...

Et nydelig brettekort, Kaia!
Herlig farger, maja ark, pynt og koselige tekst stempler! Flott fargelagt det søte motivet.

Ha en fin kommende ny uke du også:-)
Klem Laila.

Pia sa...

såååå nydeligt kort, flot foldet og smukt dekoreret

Eva Helen sa...

Så herlig kort og så flott bretteteknikk

Klem Fra Eva Helen

May-Bente sa...

Nydelig kort!!
Herlige farger og papirer. Liker så godt designet på kortet,.. mmmm...må prøves en gang:=)

Klem fra meg:))

Kristel sa...

That's a wonderfull card Kaia! Also a great idea!
Hugs Kristel

Michele sa...

Such a beautiful card. Love the image you've used and the colours also. Thanks for joining us this week at the Whiff of Joy Challenge. Hugs Michele x

Gro sa...

Utrolig nydelig kort. Likte motiv og farger og papir, absolutt hele kortet. Og tøff "bretting"

Klem :o)

oheidia sa...

Kjempefint kort i gode farger og det motivet er veldig koselig. Marianne har så utrolig mange fine tutorials og jeg liker at hun deler med oss andre. Et slikt kort fikk jeg også lyst til å prøve meg på!

Klem Heidi

Vicenti sa...

Kaia!!!!!es preciosa!!!!muy original,me encantó,felicidades y muchos besosss

Chelsea sa...

Oh My, this is so beautiful. The colors are so sweet and pretty. So many gorgeous details. Thanks for playing the WoJ Challenge.
Love,
Chelsea

Ida sa...

Ååååå, så nyyydelig!! Lekkert, LEKKERT kort du har laget, Kaia!! *sukk!*

Klemmer Ida:o)

Eli Kristin sa...

Nydelige kort igjen Kaia! Den røde utgaven av esken var like julete og flott som den forrige og dette kortet var kjempefint også. Syns gul er en vanskelig farge av en eller annen merkelig grunn, men det er jo så flott!

Ny vri med den bretteteknikken som ser litt artig ut, den har jeg ikke prøvd ut før!

Lykke til i utfordringen!!
..og ha en herlig tur til varmere strøk om litt. Kose dere masse Kaia!! :D

Klem, Eli Kristin

May-Britt sa...

WOW,dette var lekkert!!!

Anne H. sa...

Så flott kort du har laget!
Nydelig malt motiv og fine farger!
Anne :)

Saya sa...

Nydelig kort, Kaia!!

Sissel sa...

Kjmepfint kort Kaia, friske farger og kjempesøtt motiv. Arkene fra Maja er bare så nydelige, prøver stadig å kjøpe ark fra andre produsenter, men det lurer seg alltid med minst 1 fra Maja også.

God helg og klem, Sissel

Giò sa...

Fabulous card and maybe mini-album too!!! Thanks for joining us at WOJ challenge.
Hugs, Giò